מי במים: לא תאמינו מה קרה לאישה שהיתה מרוכזת בסמארטפון שלה

עדשת מצלמת אבטחה בקניון בביג'ינג קלטה מחזה שאם לא היה קורע מצחוק, היה אולי מעורר רחמים, ולהיפך, כשאשה שהייתה מרוכזת מאד בסמארטפון שלה, מצאה את עצמה במקום בלתי צפוי (ויראלי)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
הסוף הרטוב...
(צילום מסך מתוך יוטיוב)סרטון שהפך לויראלי מוכיח לנו שוב עד כמה כמה מגוחכים הסמארטפון יכול לגרום לנו להראות. מצלמות אבטחה בקניון בביג'ינג תעדו מחזה שאם לא היה קורע מצחוק, היה אולי מעורר רחמים, ולהיפך, כשאשה שהייתה מרוכזת מאד בסמארטפון שלה, נתקלה מבלי משים בגדר מזרקה ונפלה פנימה. המחזה המביך הזה בו מצאה האשה הנמרצת הזו את עצמה על כל שקיותיה, מעילה וסמארטפונה טובלת במזרקת מים בלב קניון הומה אדם, הסתכם לכל היותר בצינון קל, פדיחה בלתי מבוטלת וסמארטפון מקולקל, (טוב נו וגם ברצון להתאבד אחרי שכל העולם נעשה שותתף לחוויה)
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

סרטון שהפך לויראלי מוכיח לנו שוב עד כמה כמה מגוחכים הסמארטפון יכול לגרום לנו להראות. מצלמות אבטחה בקניון בביג'ינג תעדו מחזה שאם לא היה קורע מצחוק, היה אולי מעורר רחמים, ולהיפך, כשאשה שהייתה מרוכזת מאד בסמארטפון שלה, נתקלה מבלי משים בגדר מזרקה ונפלה פנימה.

המחזה המביך הזה בו מצאה האשה הנמרצת הזו את עצמה על כל שקיותיה, מעילה וסמארטפונה טובלת במזרקת מים בלב קניון הומה אדם, הסתכם לכל היותר בצינון קל, פדיחה בלתי מבוטלת וסמארטפון מקולקל, (טוב נו וגם ברצון להתאבד אחרי שכל העולם נעשה שותתף לחוויה), אבל הוא בהחלט יכול היה להסתיים אחרת.

אין ספור תאונות טרגיות ארעו כתוצאה מחוסר תשומת לב וריכוז מוחלט בפלאפון באמצע נהיגה, הליכה, או חציית כביש. אז אנשים, תתעוררו, לא כי אתם יכולים להיות השחקנים הראשיים בסרטון הויראלי הבא, אלא כי מדובר בהתמכרות מסוכנת ובלתי ראויה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית