כי 'בובי בראון' יש רק אחת!

בובי בראון, אמנית איפור שהפכה למלכה הבלתי מעורערת בתחום הקוסמטיקה, היא המייסדת ומנהלת הקריאייטיב של בובי בראון קוסמטיקס. אך כשמדברים איתה, מגלים ילדה שובבה שלא מיצתה עדיין את חלומותיה (נשים מהעולם)

גילי שלום | כיכר השבת |
בובי בראון

בובי בראוון האגדית, חלחלה עברה בגופה. איך היא תראיין את האישה, שכמעט אין איזו גברת בעולם שלא מכירה את מוצריה או שהשתמשה בהם לפחות פעם בחייה. אך הכל השתנה מהרגע שבובי נכנסה לחדר עם רוח השובבות שלה, ואפילו סיפרה למראיינת המרוגשת כי היא נורא אוהבת לרקוד, אבל הכי הכי היא אוהבת לרקוד היפ-הופ: "זה קצת מוזר,אבל אני פשוט אוהבת את זה". קטלין,שראתה לפניה אישה ככל האדם עם רוח צעירה ושובבה, כבר ישבה יותר נינוחה על הכסא והחלה בראיון. מי את בובי בראון? את הצעדים הראשונים בעולם האיפור עשתה בובי כבר מימיי הקולאג׳. שם למדה והוציאה תואר באיפור תיאטרלי. אך היא ממש לא הסתפקה בזה, מיד עם תום הלימודים היא ארזה את דבריה ועברה לניו יורק. ששם לא הכירה אדם, מה שעשתה בובי זה שפשוט לקחה ספר טלפונים והחלה לדפדף בו, מחפשת כל דבר שקשור לאיפור ואפנה. וכך, לאט לאט היא החלה להתקדם. מתחברת לאנשים הנכונים וצועדת אל כיוון הפסגה. בשנת 1987 היא עשתה את הצעד המשמעותי בחייה, כאשר התפרסמה במגזין ווג הנודע. "זה היה כמו בתוך חלום, זו גם הייתה הפעם הראשונה שנעמי קמבפל קיבלה מקום במגזין הנחשב. שם, עד שזה לא מתפרסם אינך מודע אם לקחת בזה חלק, ובאמת תמונותיך יתנוססו שם. לכן כשראיתי לראשונה את התמונות, חשבתי שזאת לא מציאות וזה רק חלום". היא החלה לאסוף כסף לאט לאט, עד שבשנת 1991 עם עשר אלף דולר בלבד בכיסה היא משיקה יחד עם השותף שלה את "בובי בראון אסנשיאלז". סדרת אודמים שנראים יותר כמו צבע השפתיים ובמראה טבעי. עד אז רוב האודמים בשוק היו נראים מלאכותיים וקשים מאד למריחה. וזה הצליח לה.כמה הצליח? עד כדי כך שבשנת 1995 נרכש ליין האודמים על ידי אסתי לאודר. האודמים כלכך נחטפו מהשוק והיה כלכך הרבה ביקוש עד שחברת אסתי לאודר שהייתה אז המובילה בשוק האיפור פחדה מהפסדים: "הם פשוט אמרו לי את זה, שניצחתי אותם". היום, שווי החברה עומד על מליארד דולר - מותג בובי בראון נמכר בכל מדינה בעולם. היא השיקה ליין של משקפי שמש והיא עורכת במגזין משלה שנקרא "יאהו ביוטי", הנמכר גם הוא בכל אחת מ-1.700 החנויות שמוכרות את מוצריה. דרכה של בובי הייתה שונה מאד מכל שאר האנשים שעוסקים בתאגיד הזה שנקרא עולם האיפור. היא החליטה ללכת בדרך שלה ולא לפחד להעז. "למשל, אף אחת לא מסכימה לשים בסיס צהוב על הפנים, אך הן לא מודעות לכך שזה מה שגורם להן להראות טבעיות כמה שיותר". עוד משהו שלא מפסיקה בובי להגיד, כי "האיפור שלי לא נועד להפוך נשים למושלמות, ממש לא! האיפור שלי נועד לכך שנשים יעריכו את מה שאלוקים שלח להם וידגיש אותם.איפור זה מסיכה, הוא לא יוכל לשנות אותך לאחרת, אך הוא יוכל לגרום לך הרגשה טובה". הדבר שבובי הכי אוהבת אחרי האיפור. זה אנשים שיוצרים ומשנים עולם. "בעולם הזה יש כלכך הרבה אנשים מוכשרים, אני אוהבת לראות אנשים ששינו והוסיפו משהו לעולם הזה. למשל הווארד שולץ מנכ״ל סטארבאק. טעמת את הקפה שלו? הוא אגדי! ומה עם מיקי דרקסלר? ראית את הבגדים שלהם? אלו הם אנשים משני עולם! ככה צריך להיות". אומרת בהתלהבות בובי מה שהבטיחה בובי, זה שהיא כלל לא הולכת לפרוש והיא רוצה לנסות את מזלה בעוד כמה תחומים. "ידע זה כח, העולם הוא גדול ובכל יום מגלים דברים חדשים. אני אפילו מרגישה שעדיין לא עשיתי את זה, אני רוצה לרקוד אני רוצה ליצור, אהה..וגם אני רוצה להתקדם בגולף, כי אני ממש ממש גרועה בזה" מצחקקת בובי בראון. בובי בראון היא בעצם אישה אחת מיתוך מבחר נשים יזמיות ובעלות מעוף שהתקדמו בחייהן ופיתחו את המותג שלהם לעוצמתי ומוביל.]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית