שמישהי תביא לי קרם!

סובלת מעור יבש? קמטים סביב לעיניים? עור שנפגע מהשמש? בקיצור, מחפשת להגן על העור ולא יודעת בדיוק כיצד או מה לבחור. אז היי! קחי לך פה כמה טיפים, שיעזרו לך למצוא את דרכך לעור פנים זוהר ובריא (טיפוח, יופי)

גילי שלום | כיכר השבת |
תנו לי קרם ידיים..
1. מצב העור

כל אחת צריכה להכיר את צרכי העור שלה בעונות השונות של השנה, ולהחליט מה סדר העדיפויות החשוב לה: לחות, הזנה, אנטי-אייג'ינג, הגנה מהשמש, התחדשות וכך הלאה. מלבד סוג העור, חשוב לתת את הדעת לגיל, כי מה שהעור צריך בגיל 20 שונה ממה שהוא צריך בגיל 35 ובגיל 50.

2. ניקיון

שלב לפני הנחת הקרם המתאים, חשוב מאוד לנקות את העור. נשים רבות לא מודעות לחשיבות של הסרת תאי העור המתים לפני השימוש בקרם הפנים. תאי העור משמשים מעין מכסה המונע את הספיגה ופוגעים כך היעילות של הקרם. לכן אני מציעה לפחות פעם בשבוע להשקיע בניקוי העור בדרכי הבאות:

  • בעזרת תכשירים על בסיס גרגירים בתוך ג'ל המנקים את שכבת התאים המתים
  • בעזרת פילינג פסיבי המתייבש על העור ועל הדרך מסיר את התאים המתים
  • בעזרת תכשירים המכילים על בסיס חומצות שעושים פילינג קל של העור וע"י כך מעניקים גם זוהר ואנרגיה

כל שיטות הניקוי האלו מכינות את העור לספיגה מיטבית של הקרם, כדי שלא ייווצר מצב בו השקענו בקרם מצוין, אבל יעילותו מופחתת כי העור לא נקי ולא יכול לספוג.

3. סרום

תכשיר לטיפול אינטנסיבי המטפל בשכבות העור העמוקות יותר, מתאים כבר מגיל צעיר (בהתאם לצרכי העור).

4. קרם יום וקרם לילה

יש חשיבות לבחירת שני קרמים, אחד ייעודי ליום והשני ייעודי ללילה. בקרם היום חשוב שתהיה הגנה מפני השמש ומפני רדיקלים חופשיים ומזיקים אחרים. בלילה, מ-23:00 לערך מתחיל העור בתהליך של התחדשות ולכן חשוב שהקרם יתמוך בתהליך, חשוב שבקרם יהיו ויטמין E וויטמין C ועוד.

5. קרם עיניים

למרות הדעה המוטעית שקרם הפנים מתאים גם לעיניים, מדובר בסוג עור שונה לחלוטין, בעל צרכים שונים ולכן חשוב לבחור בקרם עיניים. אזור העיניים מתאפיין בעור דק, עדין, נטול בלוטות חלב ולכן הוא נוטה להתקמט ולהזדקן ראשון. קרם העיניים הוא קרם קל במרקם אך עשיר במרכיבים מזין המשפר את זרימת הדם באזור העיניים.

6. תקציב

תופתעו לשמוע שלאו דווקא המוצרים היקרים ביותר הם אלו שנחשבים לטובים ביותר. נכון, חברות הקוסמטיקה היוקרתיות משקיעות יותר משאבים בפיתוח ובמחקר ולא פעם ממפות מרכיב חדש וייחודי, אך לפעמים הפשוט הזול והטוב שה בדיוק מה שאת מחפשת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית