אמת או עלילה: "המאבק הסודי של הנסיכה בבולימיה"

הצהובון הפרובוקטיבי "הנשיונל אנקווירר", פרסם השבוע כתבת שער שבאה לחשוף לכאורה את האמת המטרידה שעומדת מאחורי הגב הדקיק של קייט. גם אם מדובר בניסיון נואש ליצירת רייטינג, הנתונים והתמונות אכן מדאיגים (בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
רזה באופן מדאיג
הדוכסית הבריטית קייט מידלטון מרבה לככב במדורי אופנה רבים ברחבי העולם והלוקים הנוצצים והפוטוגנים שלה הפכו למודלים לחיקוי בעולם האופנה והסטייל. קייט נודעת בטעמה האנין, האצילי והמשובח, ובבגדיה הנבחרים בטוב טעם, אך אי אפשר שלא להוסיף למשוואה המנצחת את הגזרה החטובה והדקיקה שלה שלא איבדה מזויותיה החדות גם לאחר 2 לידות.
,,ובכן, הצהובון הפרובוקטיבי "הנשיונל אנקווירר", פרסם השבוע כתבת שער שהותירה אותנו פעורי פה. "המאבק הסודי של הנסיכה בבולימיה", זעקה הכותרת שבאה לחשוף לכאורה את האמת המטרידה שעומדת מאחורי הגב הדקיק של קייט.,אז לא ברור אם מדובר בחשיפה אמיתית או נסיון מבריק ליצירת רייטינג, אך אי אפשר היה להתעלם מהתמונות שהופיעו בכתבה והציגו את המלכה לעתיד במראה דקיק באופן קיצוני ומעורר חשד.,בכתבה הובאו דבריהם של מקורבים לדוכסית ,שהביעו את חששם שמאחורי הגזרה הרזה שלה מסתתרת בעית אכילה קשה הדורשת טיפול. לדבריהם, מידלטון מתמודדת עם בולימיה קשה ומשקלה עומד היום על 40 קילו בלבד, משקל המדליק נורות אדומות (בהתחשב בגובהה המרשים המתנשא ל-1.75 ס"מ)
‏מודל לחיקוי (צילום: שאטרסטוק) ‏במצלמה זה נראה טוב, אין ספק (צילום: שאטרסטוק)

ובכן, הצהובון הפרובוקטיבי "הנשיונל אנקווירר", פרסם השבוע כתבת שער שהותירה אותנו פעורי פה. "המאבק הסודי של הנסיכה בבולימיה", זעקה הכותרת שבאה לחשוף לכאורה את האמת המטרידה שעומדת מאחורי הגב הדקיק של קייט.

אז לא ברור אם מדובר בחשיפה אמיתית או נסיון מבריק ליצירת רייטינג, אך אי אפשר היה להתעלם מהתמונות שהופיעו בכתבה והציגו את המלכה לעתיד במראה דקיק באופן קיצוני ומעורר חשד.

בכתבה הובאו דבריהם של מקורבים לדוכסית ,שהביעו את חששם שמאחורי הגזרה הרזה שלה מסתתרת בעית אכילה קשה הדורשת טיפול. לדבריהם, מידלטון מתמודדת עם בולימיה קשה ומשקלה עומד היום על 40 קילו בלבד, משקל המדליק נורות אדומות (בהתחשב בגובהה המרשים המתנשא ל-1.75 ס"מ), גם אם מדובר בנסיון נואש של הצהובון למכור עוד עיתונים.

קייט, תתחילי לאכול, את מדאיגה אותנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית