קלינטון נגד טראמפ: "אנחנו צריכים נשים חזקות ואמיצות כדי להוביל"

בוידאו חדש שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה , הילרי קלינטון מעודדת נשים "לעלות ולדבר", ומשבחת את צעדת הנשים בוושינגטון: "למרות כל האתגרים העומדים בפנינו, אני עדיין משוכנעת שכן, העתיד הוא נשים" (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
"אנחנו צריכים נשים חזקות שיתפשו אומץ וידברו"
הילרי קלניטון, לא משלימה עם בחירת יריבה המושבע לנשיא, בוידאו חדש שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה , הילרי קלינטון מעודדת נשים "לעלות ולדבר", ומשבחת את צעדת הנשים בוושינגטון. "למרות כל האתגרים העומדים בפנינו, אני עדיין משוכנעת שכן, העתיד הוא נשים. רק תסתכלו על האנרגיה המדהימה שראינו בחודש האחרון כשנשים ארגנו צעדה שעוררה מיליוני אנשים בכל רחבי הארץ שלנו וברחבי העולם" אמרה קלינטון.

קלינטון ממשיכה ואומרת, "אנחנו צריכים נשים חזקות שיתפשו אומץ וידברו. אנחנו זקוקים לך כדי להעז ולהוביל באומץ. אז בבקשה, תשמשי דוגמא לכל אישה וילדה, אשר דואגות מה צופן להן העתיד בחובו ותוהות האם הזכויות, ההזדמנויות והערכים שלנו יאריכו ימים ".

"וזכרי," אמרה. "אתן הגיבורות ואתן כותבות את ההיסטוריה,. כפי שאמרתי קודם, ואומר שוב, מעולם אל תטילו ספק בכך שאתן בעלות ערך ועוצמה וראויות לכל הזדמנות וצ'אנס בעולם."

"#BEBOLD" -@HillaryClinton. Join us at The 2017 #MAKERS Conference streaming LIVE Tuesday, 8:30am PST/11:30am EST: https://t.co/zzSG90GN3G pic.twitter.com/kzFUDkOCII

— MAKERS (@MAKERSwomen) 7 בפברואר 2017

מוקדם יותר החודש הודיעה הילרי כי היא עובדת בימים אלו על ספר חדש בו היא פותחת לקהל הקוראים צוהר לחוויתה במהלך הבחירות האחרונות. הספר שייצא לאור בזמן הקרוב יתמקד בציטוטים האהובים על קלינטון שהיוו השראה עבורה.

"אלו המילים שלפיהן אני חיה," אמרה קלינטון. "הציטוטים האלה עזרו לי לחגוג את הזמנים הטובים, לצחוק ברגעים האבסורדיים, להתמיד במהלך הימים הקשים ולהעמיק את הבנתי לגבי כל מה שלחיים יש להציע."

בנוסף, קלינטון עובדת על גרסה מצוירת לילדים של ספרה משנת 1995: ''It Takes a Village''. הרווחים, עפ''י השמועות, עתידיים ללכת לצדקה. בנוסף לפרויקטים הספרותיים הללו, קלינטון מתכננת לחדש את הרצאותיה ציבור, ועתידה להרצות באירוע יום האישה הבינלאומי הקרוב.

בחודש ינואר, הילרי קלינטון ובעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, השתתפו בהשבעתו של יריבם לשעבר דונלד טראמפ. השאלה האם הם ילכו או לא להשבעה היתה נושא לדיון והתלבטויות רבים, כך על פי מקורות המקורבים למזכירת המדינה לשעבר, אך בסופו של דבר הוחלט כי נוכחותם מצביעה על חילופי השלטון בדרכי שלום ואמונה בדמוקרטיה של אמריקה, מה שקלינטון הדגישה ללא הרף במהלך הקמפיין.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית