לא תאמינו איך המורה הזה מקבל את תלמידיו כל בוקר

בכל בוקר, לפני שתלמידי כיתה ה' בבית הספר היסודי 'פארק 'אשלי' נכנסים לכיתה, הם נעמדים בשורה ליד הדלת, ומבצעים כל אחד בתורו את משחק הלחיצות הלבבי עם המורה המסור שלהם. הטקס המקסים הזה לא לוקח יותר מדקה, אך מותיר את חותמו על התלמידים במשך כל היום (חינוך)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
המורה הכי מגניב בעולם...
כשבארי וייט מורה של כיתה ה' בצפום קרוליינה, התחיל לשחק משחק של לחיצות ידים עם תלמידה שאפילו לא הייתה בכיתתו, יותר ויותר תלמידים בקשו גם הם לזכות בלחיצת יד אישית עם המורה הצעיר. אז זה בדיוק מה שהוא עשה.

"ראיתי שהם הופכים להיות יותר ממשומעיום וקשובים לי כי הקדשתי 5 שניות ללחוץ את ידו של כל אחד מהם", אמר ווייט בראיון עם מגזין 'אנשים'. "הם ראו שאכפת לי מהם."

כל בוקר, לפני שתלמידי כיתה ה' בבית הספר היסודי 'פארק 'אשלי' נכנסים לכיתה, הם נעמדים בשורה ליד הדלת, ומבצעים כל אחד בתורו את משחק הלחיצות הלבבי עם המורה המסור שלהם. כל משחק שונה מחברו ואין לנו מושג איך וויט זוכר את צורת הלחיצה של כל תלמיד, אבל זה פשוט מקסים לראות איך כל ילד מחכה בסבלנות לתורו.

הרגעים המיוחדים שיש לוויט עם תלמידיו בכל יום מיישרים קו עם הפילוסופיה שלו כמורה, שדוגלת בכך שעליו לפעול כמדריך ומודל לחיקוי ולהיות מעורב בחיי תלמידיו. אנחנו צריכים עוד 'מיסטר וויטס' בבתי הספר!

צפו בסרטון של וויט עם חלק מתלמידיו. הטקס המקסים והקבוע הזה לא לוקח יותר מדקה, אך אין לנו ספק שלא רק שהוא חוסך את הזמן היקר של נסיון לקבל את תשומת הלב של התלמידים בשיעור, אלא גם מותיר את חותמו על התלמידים לאורך כל היום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית