הפוליטיקאית הצעירה בעולם: ביתה של איוונקה מברכת את סין לכבוד השנה החדשה

יום לאחר שהופיעה עם אמה בשגרירות הסינית בוושינגטון לרגל חגיגות השנה החדשה, ארבלה, שעל פי דיווחים החלה ללמוד סינית מאז שהיתה בת 18 חודשים, נצפית בסרטון כשהיא שרה בקול מתוק: "שנה טובה, שנה אזרחית טובה, שנה אזרחית טובה לכולם..." מסתבר שכשרון עובר בירושה (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
איוונקה וארבלה קושנר
בעוד שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא פצח במערכת היחסים מזהירה עם סין כשהפר את מדיניות השתיקה של אובמה וקרא תיגר על מדיניות 'סין האחת' (במסגרתה טוענת סין שטייוואן היא חלק ממנה ודורשת ממדינות אחרות לנתק את קשריהן עימה), נכדתו הקטנה דווקא הקסימה את המדינה האסייתית.

איוונקה טראמפ שיתפה ביום חמישי סרטון מתוק של ביתה בת ה-5 ארבלה קושנר שרה שיר ברכה לכבוד השנה הסינית החדשה בשפה המנדרינית. הווידאו המקסים הפך לויראלי וצבר 18מיליון צפיות בתוך פחות מ -24 שעות לאחר שהעלתה את הסרטון לחשבון האינסטגרם שלה.

יום לאחר שהופיעה עם אמה בשגרירות הסינית בוושינגטון לרגל חגיגות השנה החדשה, ארבלה, שעל פי דיווחים החלה ללמוד סינית מאז שהיתה בת 18 חודשים, נצפית בסרטון כשהיא שרה בקול מתוק: "שנה טובה, שנה אזרחית טובה, שנה אזרחית טובה לכולם אנחנו שרים! ואנחנו רוקדים, כולם ראש השנה שמח!". הכשרון כנראה עובר בירושה.

Arabella wanted to have a pre-bedtime #ChineseNewYear party this past Sunday evening. She got all dressed up and performed songs and poems for Jared, Joseph and me. It was pretty adorable#yearofthemonkey #happyChineseNewYear

A video posted by Ivanka Trump (@ivankatrump) on Feb 10, 2016 at 5:29am PST

ראש השנה הסיני הוא החג החשוב ביותר בסין, שהפך להזדמנות בה שולחים מנהיגים מרחבי העולם את ברכותיהם לכבוד השנה החדשה. אך השנה, התקשורת הסינית שמה לב שטראמפ לא שלח את ברכותיו לרגל החג. במקום זאת, מזכירות המדינה פרסמה הצהרה "מטעם הנשיא טראמפ והעם האמריקני". אולי כפיצוי העלתה איוונקה את הסרטון של ביתה הצעירה שברכה בקול מתוק את האומה הסינית והפכה בכך, בעל כורחה לפוליטיקאית הצעירה ביותר בעולם.

גם הנוכחות של איוונקה ואראבלה בחגיגה בשגרירות התקבלה בברכה. הגרדיאן מדווח כי ההאשטג #הבת_של_טראמפ_מבקרת_בשגרירות_סין שבר את רשימת עשרת המובילים במקבילה הסינית של טוויטר. "ההופעה שלה בשגרירות הסינית, מועילה ותורמת למערכת יחסי סין-ארה"ב", סיכם הטיימס גלובל.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית