מחקר מעודד: גלידה לארוחת בוקר תעשה אותך חכמה יותר

פרופסור מטוקיו ערך מחקר שישנה להרבה אנשים את החיים, לטוב ולמוטב. הוא מצא איך הם יהיו חכמים יותר, אבל גם... שמנים יותר. לא הבנתם? תאכלו גלידה לארוחת בוקר (מחקרים)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
פעם שלישית גלידה...
המחקר הבא יהיה התרוץ הטוב ביותר שתוכלי להעלות על הדעת לאכילת גלידה. מהיום בכל פעם שתתקלי במבט זועף או רומז ב'עדינות' מצד הבעל תזמרי לו את המשפט הבא: מחקר חדש מוכיח כי אכילת גלידה דבר ראשון הבוקר משפרת את התפקוד המנטלי של המוח ומובילה לעירנות גבוהה יותר. כן, קראת נכון. גלידה. על הבוקר.

במסגרת המחקר, שנערך ע"י פרופסור יושיהיקו קוגה, מאוניברסיטת קיורין שבטוקיו נדרשו המשתתפים לפתור סדרה של תרגילי מוח מיד לאחר שהתעוררו, כאשר חלקם 'פונקו' במנת גלידה כארוחת בוקר מקדימה. נמצא כי נבדקים שאכלו גלידה מיד לאחר שהתעוררו בבוקר הוכיחו יכולות עיבוד מידע וביצוע מנטלי גבוהים יותר מאשר הנבדקים שלא אכלו את המאכל הקפוא לארוחת הבוקר.

למרות שלא נמצא קשר ישיר בין המרכיבים של הגלידה לפעילות מוחית מוגברת קוגה תולה את ההסבר לתופעה בכך שהפינוק החיובי על הבוקר שמעורר אוסיצאציות נעימות משנה את רמת העירנות, ונותן לנו "דחיפה מנטלית".

אל תדאגו, זה לא סותר את הדיאטה שלכם וזה לא אומר שאם תתנזרו מהמאכל הקפוא והמשמין זה הביצועים המנטלים יקרסו, למעשה, קוגה חשף תוצאות דומות כשנתן למשתתפים כוס מים קרים, אך עדיין נקבע כי מנה של גלידה הובילה לרמות גבוהות יותר של גירוי מנטלי. אז כדי להיות מכוסים, אנחנו ננסה את שניהם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית