איוונקה שוב מסתבכת וזה מתחיל לעצבן את אבא שלה

איוונקה ממשיכה לספוג את החיצים. לאחר שבשבוע שעבר הודיעו הרשתות 'נורדסטרום', ו'ניימן מרקוס' על סיום ההתקשרות עם המותג שלה, נכנסו למערכת החרמות גם רשתות הדיסקאונט המובילות מרשל'ס וטי ג'יי מקס (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
ילדה של אבא
משפחת טראמפ היא לא בדיוק המושא לרחמים שלנו, ובגדול אפשר להכניס את התקופה הנוכחית שהם עוברים תחת הכותרת: התקופה הטובה בחייהם. אולם יחד עם ההצלחה והתהילה צצים לא מעט קשיים וחיצים שסופגים כל בני המשפחה, החל מהשמועות והרכילויות שהציגו את בארון טראמפ כאוטיסט וכלה בחרמות של מעצבי האופנה על האישה הראשונה. אולם עכשיו מתברר כי גם איוונקה טראמפ, הקול השפוי והיציב במשפחה הסוערת הזו משלמת את המחיר, וזה לא רק בעקבות הפרישה מניהול המותג שלה .

לאחר שבשבוע שעבר יצאו ענקית הקמעונאות 'נורדסטרום', וכלבו היוקרה ניימן מרקוס בהודעה רשמית שהצהירה על סיום ההתקשרות עם המותג של איוונקה, נכנסו למערכת החרמות גם רשתות הדיסקאונט המובילות מרשל'ס וטי ג'יי מקס.

על פי הדיווח של הניו יורק טיימס עובדי החברה בכל החנויות קיבלו הוראה להסיר את השלטים המכריזים על מוצריה של איוונקה, נאסר עליהם להציג את מוצריה ללקוחות או לאחסן אותם בנפרד משאר המותגים הזולים שבחנות. במילים אחרות: להעלים את איוונקה מהמפה.

דוברת התאגיד טי ג'יי מקס, דורין תומפסון, מסרה הצהרה: "הורו לנו לשים את המוצרים של איוונקה על הקולבים, מעורבבים בין מותגים אחרים, לא להוריד אותם מרצפת המכירות. אנחנו מציעים מוצרים ומחליפים במהירות את התצוגה, כשהתחלופה נקבעת על ידי גורמים שונים".

שעות ספורות לפני כן צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ זועם שהתיחס לחרם של רשת 'נורדסטרום' על מותג התכשיטים של איוונקה, זאת שעתיים לאחר שהם חזרו על ההצהרה כי החלטתם להפסיק את מכירות המותג שלה אינה נובעת מעמדה פוליטית ואין לה שום קשר לאביה השנוי במחלוקת של בעלת המותג.

"זו החלטה עסקית ולא פוליטית", הבהיר דובר החברה בטוויטר, "בהתבסס על מכירות המותג, החלטנו שלא להמשיך עמו בעונה הנוכחית". גם אם אין מעבר לאמת מוחלטת בדבריו, אי אפשר שלא לייחס את הירידה המדוברת במכירות המותג שלה לזעם הציבורי על אביה ועל העמדה הפוליטית שהוא מייצג.

טראמפ כנראה לא השתכנע מההצהרה המתחמקת של החברה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בתי איוונקה קיבלה יחס לא הוגן מנורדסטרום. היא אדם נהדר, תמיד דוחפת אותי לעשות את הדבר הנכון. זה נורא"

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית