לאחר שעבדת במקום עבודה במשך זמן מה, את יכולה למצוא את עצמך בנקודה לא נעימה כשאחד מעמיתיך לעבודה - או יותר מאחד - לא אוהב אותך במיוחד. זה לא נעים, אבל זה קורה לפעמים. את עלולה להתבלבל מהסלידה שהם מפגינים נגדך, אבל יתכן שיש כמה טעויות שאת עושה שתורמים לחוסר האהדה שהם מפגינים כלפייך. אז באנו לעזור לך והכנו רשימת תרחישים אפשריים שיכולים לעזור לך לשפוך קצת אור על המצב; כמה סיבות מדוע חברותיך לעבודה מגלגלות עיניים ולוחשות מאחורי גבך.

1. את לא יודעת לעבוד בצוות

היכולת לעבוד בצוות היא חיונית להצלחה בקריירה שלך. אם כל מה שמניע אותך זה חשיבה על עצמך והקידום שלך, את תפגשי בשפע של אויבים ומתנגדים לכל אורך הדרך. תתחילי לחשוב גם על העובדים הנוספים במשרד, תמנעי לקחת קרדיט שלא שייך לך ותעזרי לאחרים. יום אחד תצטרכי את עזרתו של מישהו, אז למה שמישהו ירצה לעזור לך אם את לא היית שם בשבילו?

עבודת צוות  (צילום: שאטרסטוק)‏עבודת צוות (צילום: שאטרסטוק)

2. את עצלנית מידי

אם את מוצאת את עצמך לעיתים קרובות נחה על שולחן העבודה שלך, מאזינה למוסיקה או בוהה בשעון, יתכן שזו התשובה לשאלה שלך. אף אחד לא אוהב את הבטלנים. אז אם את משועממת במקום העבודה שלך, הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה או לקחת על עצמך יותר תפקידים ואחריות. נצלי את הזמן שלך. החיים קצרים מדי מכדי לתת פחות מהטוב ביותר שלך.

תתחילי לעבוד (צילום: שאטרסטוק)תתחילי לעבוד (צילום: שאטרסטוק)

3. את חטטנית

האם את נוהגת להתערב בשיחות לא לך? אאוצ'! זה מתכון בטוח לאסון. אם קורה לך שאת שומעת מישהו מדבר על נושא שהוא קרוב ויקר לך, תעצרי את עצמך ותעמדי בפיתוי החזק לומר את דעתך. הוא לא דיבר אתך. אם לא מדובר בדיון קבוצתי תוסס המתרחש במטבח או במהלך ישיבת צוות, תתעסקי בעניינים שלך. אם עמיתיך לעבודה ירצו לשמוע את דעתך, הם ישאלו.

אל תתערבי (צילום: שאטרסטוק)אל תתערבי (צילום: שאטרסטוק)

4. את מדברת יותר מידי

מכירה את זאת שתמיד עומדת ליד שולחנות של אחרים ומלהגת על הפאי המושלם שהכינה אתמול? אז אם את מבחינה כי חברי הצוות שלך מתחמקים ממך ונמנעים מקשר עין איתך, ייתכן שאת צריכה לשים לה כמה זמן את מבלה ליד שלוחנות של אחרים. לאחר כ-10 דקות, סביר להניח שאת לא תהיי רצויה יותר. אנשים עסוקים, תחזרי לעבוד.

לא יותר מ-10 דקות (צילום: שאטרסטוק)‏לא יותר מ-10 דקות (צילום: שאטרסטוק)

5. את רכלנית

את מדברת על מישהו או על כולם מאחורי גבם? לא פלא שאף אחד לא אוהב אותך. כבדי את חברי הצוות שלך ושימי מחסום על הפה שלך. אל תפיצי את הרכילות במשרד אם אתה רוצה להיות ביחסי עבודה טובים עם חברייך לעבודה. רכילות היא לא רק חוסר נימוס ועבירה חמורה אלא גם מעוררת מחלוקת. גם אם את שומעת מידע עסיסי שאת חייבת לחלוק עם כולם, תשמרי את זה לעצמך, ותחשבי איך את היית מרגישה אם היו מדברים עלייך.

זה לא שווה את זה (צילום: שאטרסטוק)‏זה לא שווה את זה (צילום: שאטרסטוק)

6. את מרבה להתלונן

אם את מתלוננת על כל דבר קטן שהשתבש בעבודה, פשוט תפסיקי עם זה. אין מציאות שבה הכל מושלם. נסי להסתכל על הדברים החיובים ותשמחי שיש לך מקום עבודה טוב ויציב. אחרת, תזכרי שאם הבוס שלך יגיע אי פעם למצב שבו הוא יהיה צריך להחליט את מי לפטר, את תהיה הראשונה ללכת.

לא יפה לך מרמור (צילום: שאטרסטוק)‏לא יפה לך מרמור (צילום: שאטרסטוק)]]>