חובה לצפות: נמצאה הסבתא הכי מתוקה בעולם

צפו בסרטון המתעד את ריטואל ההליכה הקבוע של הסבתא הכי מגניבה בעולם, ששרה, מנופפת ומוודאת שכל מי שעובר בדרכה ידע ש...החיים יפים. מילה שלנו: לא תוכלו למחוק את החיוך מהשפתיים (ויראלי)

mame | כיכר השבת |
תחי העקביות!!!
תחייכו כי החיים יפים, זה המסר שמעבירה איבון האצ'ר בעל כורחה מידי יום כאשר היא הולכת מרחק של 400 מטר אל תיבת הדואר שלה ובחזרה מידי בוקר.

הסבתא הכי כיפית בעולם שרה לאורך כל הדרך, מנופפת ומוודאת שכל מי שנקרה לה בדרכה ידע כמה טוב היא מרגישה. בשבוע שעבר, טיילר האצ'ר ואיבון וגה, 2 נכדיה של האצ'ר הסריטו את הפעילות השגרתית של סבתם ה-77 והעלו את הסרטון לפייסבוק.

בתוך שלושה ימים, הווידאו צבר יותר מ -50,000 צביות ויותר מ-500 שיתופים."אני מתעמלת כמה שאני יכולה מדי יום," אמרתי איבון האצ'ר. "אין לי שום תוכניות מוכנות אני רק עושה מה שאני יכולה."

וגה, הנכדה סיפרה שהיא באה לקחת את סבא וסבתה לארוחת צהריים כשהבחינה בסבתה חוזרת אל הבית מזמרת בקולי קולות כדרכה. בהחלטה של רגע היא שלפה את המצלמה והסריטה את הקטע נתמוק הזה שסביר להניח - יעשה לכם את היום. "זה היה כל כך ספונטני", אמרה וגה. "וזה מה שגרם לזה להיות כל כך מתוק."

טיילר האצ'ר, ששכנע את בת דודתו להעלות את הסרטון לפייסבוק הסביר "שזה היה כזה וידאו מאושר ומתוק וזה מה שהעולם צריך עכשיו", תכל'ס.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית