לקח לכל החיים

מסעיר את הרשת: האב שחטף את ילדיו מהבייביסיטר

"איפה הילדים שלי?" הבייביסיטר נרדמה בזמן שהייתה צריכה לשמור על ילדים, והאב חטף את ילדיו (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

ה"מטרו" הבריטי דיווח על מקרה לא שגרתי בכלל שאירע בממלכה. על פי הדיווח בני זוג ששכרו את שירותיה של בייביסיטר מקומית חזרו לביתם בשעת לילה מאוחרת וגילו כי הילדים נשארו ללא השגחה מאחר ועל הבייביסיטר נפלה תרדמה עמוקה, ברגעים הראשונים רצה האב הכועס להעיר את שרה ולהוכיח אותה על חוסר האחריות, אלא שבמחשבה שניה הוא החליט לנקוט בצעד שיגרום לשרה לא לשכוח את המקרה לעולם.

על פי הדיווח, האבא הנחוש צילם את שרה כשהיא נמה על הספא בשלווה ולאחר מכן לקח את הילדים אל מחוץ לבית. במשך שעתיים המתין האב "כריסטופר" ורק אז שלח הודעת טקסט לשרה, במטרה להעיר אותה ולהסב את תשומת לבה למתרחש. ברגע ששרה התעוררה והבינה שהילדים אינם, היא נכנסה לפאניקה וניסתה ליצור קשר עם האב שבתגובה כתב לה כי הוא עסוק וכי הוא לא יכול לדבר, דבר שגרם למפלס הלחץ שלה לטפס עוד יותר.

התמונה שצילם האבא לפני שיצא עם הילדים

מאותו רגע נכנסו כריסטופר ושרה לשיחה צפופה דרך הודעות שלאחר מכן התפרסמה ברשת והפכה להיות לוויראלית

האב שלח לשרה הודעה בה הוא שואל "מה קורה?", ולאחר דקה: "הלו?". משלא ענתה שאל האב מדוע, והנערה בתגובה ביקשה: "תתקשר אלי". כריסטופר התעקש שאינו יכול להתקשר, אך שרה המשיכה לבקש שיעשה זאת.

בשלב מסוים כתב האב: "הכל בסדר?", והנערה ענתה: "לא, תתקשר אלי". "אני לא יכול להתקשר, מה לעזאזל קורה?", השיב האב. "הילדים שלי בסדר? תעני לי עכשיו. מה קורה שרה? הילדים שלי בסדר? איפה הילדים שלי שרה?"

בשלב זה, הנערה המבוהלת כתבה: "אין לי מושג מה קורה וזה לא להודעה. בבקשה תתקשר אני צריכה לדבר איתך". האב, מצידו, המשיך במשחק וכתב: "תעני. את לא יודעת איפה הילדים שלי? התקשרת למשטרה? מה לעזאזל קורה?"

ההתכתבות בין שרה לכריסטופר

שרה השיבה שאכן התקשרה למשטרה אך שם נאמר לה להתקשר למעסיק שלה. בשלב זה החליט כריסטופר לחשוף את האמת וכתב: "לקחתי את הילדים שלי לפני שעתיים. צאי מהבית שלי. אני אגיש נגדך תלונה על שהזנחת את הילדים שלי. למשטרה יש הכל מתועד. צאי מהבית שלי".

שרה ההמומה, שהבינה רק אז את המתרחש, כתבה: "אתה צוחק איתי?", אך כריסטופר מיהר להבהיר שלא, וכתב: "את מפוטרת, ולא. את תגלי מהר מאוד אם אני צוחק, אני בדרך לתחנת המשטרה".

ברשת התגובות למעשה חלוקות, בעוד רבים תומכים במעשה האב ומבקרים את חוסר האחריות של שרה, היו כאלו שטענו שהאב הגזים וכי הוא לא היה צריך להכניס נערה כל כך צעירה לפאניקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר