ובמקום השלישי: ישראל זה המקום הנכון והטוב לגדל ילדים

ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת, ומתברר שגם טובה ונהדרת לגידול הילדים. הסקר השנתי שעורך ארגון המהגרים הבינלאומי InterNations קבע השנה כי ישראל ממוקמת במקומות הראשונים ברשימת המקומות הטובים ביותר לגידול ילדים (ילדים)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
מקום טוב יותר..
ישראל היא אולי מקום לא קל לחיות בו, המצב הביטחוני הקשה, המחלוקות והגזענות, מערכת החינוך שזקוקה לשיפור משמעותי, הכל נכון, אבל לא יעזור לכם, הסקר השנתי שעורך ארגון המהגרים הבינלאומי InterNations קבע השנה כי ישראל ממוקמת במקומות הראשונים ברשימת המקומות הטובים ביותר לגידול ילדים.

הסקר מבוסס על תשובות של מהגרים מ-45 מדינות שנדרשו לדרג 43 פרמטרים הקשורים לאיכות חיים כמו יוקר המחיה, מערכת החינוך ותרבות הפנאי במדינה, בסולם של 1-7. מהתשובות עולה כי לצד פינלנד שמככבת במקום הראשון, צ'כיה ואוסטרליה במקום השני, ישראל ממוקמת במקום השלישי והמכובד. הנה 10 המדינות שעלו בראש בדר עולה:

במקום העשירי: גרמניה

המהגרים קבעו כי המדינה מעניקה איכות חיים גבוהה וחינוך טוב, אם כי רובם ציינו שהם מעדיפים לשלוח את ילדיהם לבית ספר בינלאומיים בגרמניה ולא לבתי ספר גרמניים.

במקום התשיעי: בלגיה

שיפור ניכר בתחומי החינוך במדינה הקפיץ אותה לעשיריה הפותחת ברשימה

במקום השמיני: טאיוואן

את המקום השמיני כבשה המדינה אסייתית בשל הציונים הגבוהי שקיבלה בתחומי בטיחות הילדים, יחס המדינה למשפחות מרובות ילדים וקטגוריות נוספות הקשורות לגידול ילדים.

במקום השביעי: אוסטרליה

היבשת הדרומית ידועה כאחת הטובות בעולם בכל מה שקשור לאיכות החיים. מתברר שהיא טובה גם למהגרים שדרגו אותה במקומות הגבוהים בתחומי הפנאי והחינוך לילדים.

במקום השישי: נורבגיה

המדינה הסקנדיבית הוכיחה שיפור ניגר בתחומי החינוך והבטיחות לידים כשקפצה מהמקום ה-17 בשנה שעברה למקום השישי והמכובד.

במקום החמישי: שוודיה

יתכן שזה כתוצאה מהמשבר במערכת החינוך במדינה, או שאולי מערכת החינוך פשוט לא מותאמת למהגרים, כך או כך המדינה נחתה מהקום שלישי ברשימה אל המקום החמישי.

במקום הרביעי: אוסטריה

המדינה האירופית עדיין מתאוששת מעוצמת המכה לאחר שנפלה מהקום הראשון ברשימה אל המקום הרביעי, בשל ירידה ברמת החינוך למהגרים, ויחס לא משופר של המדינה למהגרים.

ובמקום השלישי: ישראל

ישראל טיפסה מהקום הרביעי בשנה שעברה אל המקום השלישי והמכובד עם ציון של 84% בשביעות הרצון הכללית של המהגרים מכלל הפרמטרים, כאשר 81% מהמגרים היו מרוצים ממערכת החינוך ומאפשרויות הטיפול בילד.

במקום השני: צ'כיה

המדינה הוכיחה כישורי זינוק מזהירים כשקפצה מהמקום ה-14 ברשימה הישר אל המקום השני והמרשים. אמנם איכות החינוך, על פי ההמגרים אינה מין המעולות בעולם אולם העלות הנמוכה שלה הקנתה לה את המקום הגבוה.

במקום הראשון: פינלנד:

המדינה המנצחה קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בתחומי בריאות הילד, בטיחותו, ושביעות הרצון הכוללת מאיכות החיים במדינה. 80 אחוז מהמגרים ציינו כי איכות החינוך בפינלנד מצויינת (הממוצע העולמי עומד על 21 אחוז).

שורה תחתונה: אם ממש התלבטתם היכן לגדל את ילדכם, ועדיין לא פניתם להנפקת דרכונים, עשו חשב מסלול מחדש, יש לנו ארץ והיא באמת נהדרת וטובה לגידול ילדינו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית