מה מעצבן יותר מקילוף קיווי? לצפות בסרטון הזה

למרות שאי אפשר להתכחש לטעם המדהים של הפרי הירוק והשעיר הזה, תודו שמעצבן לקלף אותו. תמיד איכשהו הקליפה לוקחת איתה על הדרך גם חצי מהפרי הרך והחמקמק הזה. אבל הסרטון שמציג טריק מגניב לקילוף מושלם רק גרם לי להתעצבן עוד יותר (אוכל)

mame | כיכר השבת |
בואו נדבר על קיווי
בואו נדבר שניה על קיווי. אי אפשר להתכחש לטעם המדהים של הפרי הירוק מבפנים והשעיר מבחוץ. אממה, לא יוצא לי לאכול אותו הרבה, למה? נכון, כי סיוט לקלף אותו. זה לא רק הזמן שזה לוקח, כמו התוצאה העלובה והבלתי חסכונית שמתקבלת אחרי הקילוף; תמיד איכשהו לוקחת הקליפה על הדרך גם חצי מהפרי הרך והחמקמק הזה.

לכן, כשראיתי את הסרטון הזה, שמציג ג'רי גיימס סטון, שף אמריקאי ומומחה בטריקים למטבח, יותר מששמחתי על כך שסוף סוף נמצא הפתרון לקילוף קל ומהיר, עצבנה אותי העובדה שלא חשבתי עליו עד עכשיו. בסרטון המבריק הזה, מוצגות 3 דרכים פשוטות לקילוף הפרי העסיסי, כאשר האחרונה היא השיטה המוכרת שמורידה על הדרך חצי מהפרי. אבל ה-2 הראשונות בהחלט גרמו לי ללכת להתארגן ליציאה לשוק, כדי לקנות קילו או 2 מהפרי הירוק ולנסות אותן בעצמי.

איך תעשו את זה?

כל מה שאתן צריכות זה כוס, כפית וקיווי (מומלץ).

שיטה מס' 1: קילוף באמצעות כוס זכוכית

חצו את הקיווי לאורך לשני חלקים שווים, ובאמצעות פיית הכוס תקלפו את הפרי מתוך הקליפה בתנועה מעגלית.

שיטה מס' 2: קילוף באמצעות כפית

חתכו את 2 ראשי הקיווי הקיצוניים. בפתח שנוצר הכניסו את הכפית ובתנועה סיבובית הפרידו בין הקליפה לפרי. תתפלאו לראות איזה פרי מושלם ויפה תקבלו.

לסיום:

עוד טריק מגניב וגאוני בפשטותו מציע דרך מהירה ומושלמת לפריסת הקיווי. זה קל, זה מושלם, וזה כולל את פורס הביצים שלכם. אז אחרי שקילפתם את הקיווי והותרתם אותו עגול ושלם, הנה דרך מגניבה להפוך אותו לפרוסות מושלמות:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית