עבדו עליכם: למה באמת נפלו פניה של מלניה טראמפ בטקס ההשבעה

הסרטון שמתעד רגע דרמטי בטקס ההשבעה בו נראה הנשיא הטרי מסתובב לאשתו ואומר לה משהו שגורם לחיוך שעל פניה לקפוא באופן פתאומי ומוזר, מתברר כאחיזת עיניים * כך מכרו לכם את מה שרציתם לשמוע (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
מה אמר לה הנשיא? מתברר שכלום
( מתוך יוטיוב)כמעט חודש חלף מאז טקס ההשבעה של הנשיא ה-45 של ארה"ב דונלד טראמפ, ועדיין לא שככו הדי הסערה שפרצה בעקבות הסרטון המסתורי, בו נצפתה מלניה בטקס ההשבעה בפרצוף אומלל במיוחד. למי מכן שעדיין לא חרשה על הסרטון, הסבר קצר: בקטע המתועד נראה הנשיא הטרי מסתובב לאשתו ואומר לה משהו, כשהיא מצידה מגיבה בחיוך קורן, שקופא ברגע שבעלה מפנה את מבטו בחזרה, ומותיר את רעייתו במבט אומלל ופגוע במיוחד. קמפיין חובק רשתות חברתיות הנושא את האשטאג #לשחרראתמלניה, פרץ בעקבות הסרטון ואין ספור הוכחות מתמונות, עובדות וסרטונים אחרים הובאו כדי לחזק את הטענה שהיחסים בין הנשיא לאשתו אינם תקינים, כשהקש ששבר את כל הספקות, אם עוד נותרו כאלה, היתה ההצהרה לפיה מלניה אינה מתכוונת לעבור להתגורר בבית הלבן. הסרטון הזה ודומיו האכילו במשך תקופה ארוכה את הגולשים המשועשעים/ מוטרדים שלא הפסיקו לפלוט בדיחות ספקולטיביות וממים משעשעים בנושא. השאלה: מה אמר הנשיא לאשתו שהותיר אותה פגועה וזועפת זכתה לאינספור ניחושים והשערות פרועות, שהמשותף לכולם הוא הדאגה למצב הזוגיות של הזוג הנשיאותי הראשון. אבל מסתבר, שהגולשים הכמהים לרכילות עסיסית ראו מה שהם רצו לראות, ולא שמו לב לדבר אחד, יותר נכון לאשה אחת נוספת שעמדה מאחורי טראמפ בסרטון, כמו במהלך כל קמפיין הבחירות. אם תתמקדו במקום במלניה, בביתו של בעלה, איוונקה שעומדת מאחוריה, תבינו למה לא צריך לבלוע כל דבר שהרשת דוחפת לכם בכפית. גם אנחנו 'נפלנו ברשת' עד ששמנו לב לחיוך של איוונקה שהעלה את החשד שדבריו של טראמפ כוונו אליה ולא אל מלניה כפי שהכריז הסרטון. אחרי שהסתכלנו שוב, שמנו לב להרמת הגבות המשותפת והמתוזמנת של איוונקה ואביה שדי בססה את ההשערה שבסה''כ היה מדובר ברגע משותף שחלקו האב וביתו, מה שנותן הסבר מעולה ודי מספק יש לציין, להתכרכמות פניה של מלניה. הפרצוף הנפול של מלניה נע בין ההבעה הנבוכה/ מפגרת שמופיעה לנו על הפרצוף כשאנו קולטים שההוא שהחזרנו לו נפנוף התכוון למישהו אחר, לבין קנאה מובנת (ואולי שנאה סמויה?)
( מתוך יוטיוב)

כמעט חודש חלף מאז טקס ההשבעה של הנשיא ה-45 של ארה"ב דונלד טראמפ, ועדיין לא שככו הדי הסערה שפרצה בעקבות הסרטון המסתורי, בו נצפתה מלניה בטקס ההשבעה בפרצוף אומלל במיוחד.

למי מכן שעדיין לא חרשה על הסרטון, הסבר קצר: בקטע המתועד נראה הנשיא הטרי מסתובב לאשתו ואומר לה משהו, כשהיא מצידה מגיבה בחיוך קורן, שקופא ברגע שבעלה מפנה את מבטו בחזרה, ומותיר את רעייתו במבט אומלל ופגוע במיוחד.

קמפיין חובק רשתות חברתיות הנושא את האשטאג #לשחרראתמלניה, פרץ בעקבות הסרטון ואין ספור הוכחות מתמונות, עובדות וסרטונים אחרים הובאו כדי לחזק את הטענה שהיחסים בין הנשיא לאשתו אינם תקינים, כשהקש ששבר את כל הספקות, אם עוד נותרו כאלה, היתה ההצהרה לפיה מלניה אינה מתכוונת לעבור להתגורר בבית הלבן.

הסרטון הזה ודומיו האכילו במשך תקופה ארוכה את הגולשים המשועשעים/ מוטרדים שלא הפסיקו לפלוט בדיחות ספקולטיביות וממים משעשעים בנושא. השאלה: מה אמר הנשיא לאשתו שהותיר אותה פגועה וזועפת זכתה לאינספור ניחושים והשערות פרועות, שהמשותף לכולם הוא הדאגה למצב הזוגיות של הזוג הנשיאותי הראשון.

אבל מסתבר, שהגולשים הכמהים לרכילות עסיסית ראו מה שהם רצו לראות, ולא שמו לב לדבר אחד, יותר נכון לאשה אחת נוספת שעמדה מאחורי טראמפ בסרטון, כמו במהלך כל קמפיין הבחירות.

אם תתמקדו במקום במלניה, בביתו של בעלה, איוונקה שעומדת מאחוריה, תבינו למה לא צריך לבלוע כל דבר שהרשת דוחפת לכם בכפית. גם אנחנו 'נפלנו ברשת' עד ששמנו לב לחיוך של איוונקה שהעלה את החשד שדבריו של טראמפ כוונו אליה ולא אל מלניה כפי שהכריז הסרטון.

אחרי שהסתכלנו שוב, שמנו לב להרמת הגבות המשותפת והמתוזמנת של איוונקה ואביה שדי בססה את ההשערה שבסה''כ היה מדובר ברגע משותף שחלקו האב וביתו, מה שנותן הסבר מעולה ודי מספק יש לציין, להתכרכמות פניה של מלניה.

הפרצוף הנפול של מלניה נע בין ההבעה הנבוכה/ מפגרת שמופיעה לנו על הפרצוף כשאנו קולטים שההוא שהחזרנו לו נפנוף התכוון למישהו אחר, לבין קנאה מובנת (ואולי שנאה סמויה?) באיוונקה על כך ששוב היא משמשת בתפקיד האישה המרכזית בחייו של בעלה.

למען האמת, זו סיבה די טובה לשינוי הדרמטי במצב רוחה של האשה הראשונה שהיו שכבר 'איימו' ליטול ממנה את התואר הנכבד ולהעביר את כתר 'האשה הראשונה' לביתו היהודיה של דונלד טראמפ.

איוונקה-יעל קושנר שליוותה את אביה במהלך כל המירוץ לנשיאות וסומנה כדמות המוצלחת והמאוזנת ביותר במשפחה השנויה במחלוקת, עומדת לצידו גם לאחר כניסתו של הנשיא לבית הלבן.

בעוד מלניה טראמפ בחרה להשאר עם בנה הקטן בארון, בביתם שבמנהטן, איוונקה ומשפחתה העתיקו את מגוריהם לוושינגטון הבירה בקרבת מקום לבית הלבן, כדי לעזור לאביהם ב'תפקיד' החדש.

סביר להניח שההערצה העיוורת של טראמפ לביתו שבלטה לעין בכמה הזדמנויות בהן הוא דיבר עליה בסנסציוניות אופיינית, לא מסבה אושר למלניה טראמפ.

אצילת נפש ככל שתהיה, יותר ממובנת תהיה האפשרות שמקננת בתוכה קנאה מסויימת כלפי איוונקה המוצלחת שנטלה על עצמה תפקידים בכירים ודיפלומטיים בממשל אביה, ואף שמשה כמארחת במספר ביקורים של בעלי משרות בכירות.

בנוגע לרגע ההוא בסרטון, יתכן שיש סיבה טובה שבגללה הוא בחר לחלוק את התובנה שלו על הרגע עם ביתו ולא איתה. יתכן גם שלא, כך או כך, המילים 'התעללות' ו'פגיעה' שהוצמדו לסרטון הזה בכל במה אפשרית, הם ודאי לא המילים הנכונות לתיאור התקרית הקטנה הזו. זה בסה''כ מקרה קלאסי של קנאת נשים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית