ויראלי: הפתרון המבריק של האבא הנואש למריבות הילדים

לאבא הזה נמאס לשמוע את הצעקות והבכי של ילדיו בכל נסיעה משותפת ברכב, אז הוא החליט לעשות מעשה. תצלום של הפתרון הגאוני והשנוי במחלוקת שלו הפך לוירלי וזכה להד של מחיאות כפיים מהורים ברחבי העולם (ויראלי)

mame | כיכר השבת |
הפרד ומשול!
כל אמא ואבא אוהבים טריקים טובים להורות, פתרונות קסם שירגיעו את הילדים, אבל תהיו מוכרחים להודות שהורים לילדים שבאים בכפולות, זקוקים להם יותר מכולם. זו מתמטיקה.

ג'ייק וויט, אב לשלישיה תזזיתית ופעילה, החליט לעשות מעשה, כשנמאס לו לשמוע אותם רבים במושב האחורי של הרכב בכל נסיעה משותפת. הפתרון שלו? חוצצי מושב סטייל 'עשה זאת בעצמך', בשיטת 'הפרד ומשול'.

באמצעות לוחות דקים הוא יצר 3 תאים נפרדים בו הוא מיקם את כסאות התינוקות של ילדיו, שיותר לא יכלו לראות אחד את השניה, וכך בא לציון הגואל. תצלום של הטריק הגאוני והשנוי המחלוקת שלו שפורסם לפייסבוק הפך לויראלי וגרף גל תגובות נסער מ-2 צידי המתרס.

רובם המכריע של ההורים פשוט מחאו כפיים לתושיה המשמשעת שגילה האב הנואש והגיבו בסגנון: "וואו, זה גאוני!!!" ו-"אדיר!!!", אבל היו גם תגובות ביקורתיות. "הם כולם נראים נורא מוטרדים," הגיב אחד. תגובת ג'ייק? "מוטרד לא עושה רעש."

נו נו...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית