לכל אחת "תיק" משלה, איך תבחרי את שלך?

האביזר שהתחיל כמצרך חובה הכרחי ופונקציונאלי וכמקום אחסון לארנק, לבקבוק השתיה, ולדפי עבודה הפך עם הזמן לחפץ מייצג ולאמירה המעידה על בעליה. אז כך תבחרי את התיק המושלם בשבילך (אופנה)

שרה פכטר | כיכר השבת |
כל אחת והתיק שלה

עם איזה תיק תופיעי לאירוע?

השאלה שנשאלתי גרמה לי לתהות עד כמה התיק הפך לפריט אופנתי. אביזר שהתחיל כמצרך חובה הכרחי ופונקציונאלי וכמקום אחסון לארנק, לבקבוק השתיה, ולדפי עבודה הפך עם הזמן לעולם אופנה שלם, לחפץ מייצג ולאמירה המעידה על בעליה.

באופן אישי אני מעדיפה לקנות תיק חיקוי למותג שעלותו אלפי שקלים שכן האופנה תשתנה סביר להניח, עוד לפני שאכסה את העלות המוגזמת.

איך בוחרים תיק מתאים?

כשאת נכנסת לחנות, לפני שאת רוכשת תיק כדאי שתגדירי לעצמך בבירור את התפקיד והצורך שלך בו. במקום לגשת באופן טבעי לתיק שמושך לך את העין, תשאלי את עצמך, איזה תיק את מחפשת?

תיק גדול כדי לסחוב את כמויות הניירת? תיק נוח ליציאה עם הילדים? או אולי כאביזר אופנטי נטו שיתלווה לשמלה החדשה שלך וישבור את צבעה העז?

תיק לעבודה: נוח, יפה ופרקטי תיק בגודל בינוני (צילום: יח

‏תיק לעבודה: נוח, יפה ופרקטי תיק בגודל בינוני (צילום: יח"צ רנואר)

כשתהיה לך תשובה ביד, יהיה לך יותר לבחור את התיק המתאים, מבחינת הגודל, המחיר והאיכות. אם את מעוניינת בתיק לערב, תבחרי תיק קטן ואופנתי עם מקום לנייד, לארנק, לאיפור ומגבונים למקרה שהבגד יתלכלך. אם את צריכה תיק גדול שיחזיק הרבה פריטים, תדאגי שהתיק יהיה תפור חזק, ובעיקר שיהיה נוח לסחיבה.

,,תיק נוח ליציאה עם הילדים (צילום: יח"צ רנואר)

‏תיק ליציאה בערב: קטן ואופנתי תיק בגודל בינוני (צילום: יח"צ רנואר)

מה התיק שאת לוקחת איתך בבוקר אומר עליך? האם יש בו אמירה אופנתית?

התשובה היא כן, מדובר בפריט שיקי, שיכול להעיד על האופי שלך ועל איזה מראה החלטת לאמץ: אלגנטי, ספורטיבי, קלאסי או וינטג'י. יש בנות שאוהבות את המראה של: שמתי תיק ויצאתי. בדרך כלל תיק גדול יתאים יותר למראה הקליל. בשביל מראה אלגנטי לעומת זאת, לכי על תיק בגודל בינוני.

ללוק אלגנטי: תיק בגודל בינוני (צילום: יח

‏ללוק אלגנטי: תיק בגודל בינוני (צילום: יח"צ רנואר)

עכשיו, בעונת השמחות, תיק יד הוא פריט חובה. ברשת רנואר מצאנו תיקים במגוון צבעים, צבעים קלאסים שיחזיקו מעמד לאורך זמן וצבעים טרנדיים, שיעזרו לך להתאים את עצמך לאופנה עכשווית.

איך תבחרי את הצבע של התיק שלך?

הסטייליסטית אלישבע קסטנבוים לוקחת את התיק שלך ברצינות., והיא נותנת לך כמה טיפים לבחירת צבע נכון ומתאים:

בדומה לכל פריט לבוש, תבדקי מה ישלים לך את ההופעה, התיק לא חייב להתאים במדויק לגוונים שאת לובשת אבל הוא כן חייב להוות קונטרסט. צבעים בהירים ישתלבו נהדר עם שמלות בצבע אחיד, וכמובן התיק השחור הוא הקלאסי מכולם, וישתלב כמעט עם כל בגד וצבע. אבל עדיין, אם המלתחה שלך בנויה על צבעים בהירים לכי על המראה הבהיר.

,,,,,,,,,,,,,,,

‏תבדקי מה ישלים לך את ההופעה (צילום: יח"צ רנואר) ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית