ממש בובה: מי אמר שבלונדיניות לא חכמות?

אז זהו, מסתבר שהן יותר מדי חכמות. הבובה קיילה למשל, בובה יפייפיה עם שיער בלונדיני גולש, יודעת הכל! אז למה ביקשו הרשויות להשמיד את הבובה? כי היא אולי יודעת יותר מדי..

נטלי פולג | כיכר השבת |
הבובה המרגלת
"הורים שקנו את הבובה קיילה המיוצרת על ידי חברת genesis toys מתבקשים להשמידה במיידית, חנויות שמשווקות את הבובה מתבקשים להחזיר את הסחורה לחברה במהירות המרבית". כך צעקו ברחבי הרשת והטלוויזיה רשויות החוק של גרמניה. הבהלה הייתה רבה, אך מסתבר שהבובה התמימת מראה הזו, היא פשוט פצצה מתקתקת. "ישנו חשש גדול כי הבובה הזו משמשת כסוכנת סמויה בתוך הבית שלכם ומרגלת אחר ילדיכם" כך עוד נאמר.

אז איך היא בעצם פועלת הבובה המתוקה? בתוך הבובה בנויה מעין מערכת "סירי" שכזו, שמטרתה לענות על כל השאלות שנשאלות על ידי הילד. הבובה מחוברת למערכת האינטרנט והבלוטוס וכמובן למערכת החיפוש של גוגל מה ששונה מהבובה החכמה הזו לשאר הצעצועים החכמים,הוא שבבובה אין כלל הגנה. היא מתחברת בקלות לכל מכשיר וכל אחד יכול להתחבר אל הבובה ובעצם יכול להגיד דרכה כל מה שירצה. יוכל לשלוט ולשמוע מה הולך בבית,יוכל להקליט את השיחה של הבובה עם הילד ויוכל לענות לילד איזו תשובה שירצה, על שאלות שהילד ישאל עליהם את קיילה. כל האקר מתחיל יוכל לעשות זאת בשניות, מה גם שזו פריצה קלה לגנבים,שיוכלו לבדוק דרך קיילי אם יש מישהו בבית או שחלילה לבקש מהילד לצאת אל החצר או למקום כלשהו, כי איזה ילד לא יקשיב לבובה כזו מתוקה?

הבובה יכולה לתרגם גם כל שפה, ויכולה להזרים גם למחשב שידור חי על מה שקורה בבית או יותר מזה. מידע בשידור חי מה קורה עם הילד. רשויות החוק בגרמניה ביקשו להשמיד את הבובה במהירות המרבית והדרך היחידה להשמידה היא פשוט לשרפה או להטביע אותה במים. אחרת היא תמשיך לפעול כרגיל. הבובה הורדה מהמדפים וחנויות שעדיין משווקות את הבובה התבקשו להפסיק למכרה ולהחזירה בדחיפות לחברה המייצרת.

חברת genesis toys שייצרה את הבובה, עדיין לא הגיבה על המקרה ועל ההאשמות המיוחסות לה. רשויות החוק יצאו בהצהרה להורים כי כשאי כמה שיותר להמנע מרכישת צעצועים חכמים כגון הבובה קיילה, לפעמים הפשוט והטוב, זה בול מה שאתם מחפשים לילד שלכם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית