ממה מורכבת הפיצה שעולה 2000 דולר?

על התפריט במסעדה יוקרתית במנהטן מופיע המחיר שחור על גבי זהב, והוא עומד על 250 דולר למשולש. אם אתה רעב במיוחד המסעדה הזו בהחלט אינה הכתובת, כי בשביל לקבל את הטירוף הזה, אתה צריך להזמין 48 שעות מראש (בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
הפיצה היקרה בעולם
כמה תהיו מוכנים להוציא על פיצה טובה? אחרי עידן ה'מוצר ב-5 ש"ח' קשה להעריך איכות של פיצה טובה באמת, אבל עדין יהיו את המבינים שיסכימו לשלם מחיר מלא על פיצה איכותית. אך גם חובבי הפיצה המושבעים לא בטוח ידעו איך 'לבלוע' את מה שיש למסעדת Industry Kitchen במנהטן להציע.

על התפריט במסעדה היוקרתית מופיע המחיר שחור על גבי זהב, והוא עומד על 2000 (!!!) למגש. ההזמנה אינה מתבצעת מ'הרגע להרגע', ואם אתה רעב במיוחד המסעדה הזו בהחלט אינה הכתובת, כי בשביל לקבל את הטירוף הזה, אתה צריך להזמין 48 שעות מראש.

אנשי המגזין Insider הלכו לברר למה הפיצה הזאת שווה פשיטת רגל ולא חזרו עם הסבר מספק, חוץ מהעובדה שבמסעדה הזו התאמצו להשיג את המרכיבים הכי יקרים בעולם הקולינריה ולהרכיב מהם פיצה בגודל בינוני.

מתוך התחשבות בנפשכם העדינה, לא נפרט את מרכיבי המתכון שעולים יותר ממשכורת חודשית וכוללים בתוכם הרבה איסורי תורה, אבל רק בשביל לסבר את האוזן נגלה לכם שציפוי הפיצה מורכב מהרבה שבבי זהב 24 קראט!

חוויה קולינרית? לא מבטיחים, אבל אולי כשאשתו של ביל גייטס לא מספיקה להכין צהריים, היא קונה פיצה עם זהב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית