מסעדה מציעה הנחה למשפחות עם ילדים מחונכים

כאשר משפחה בת 11 נפשות, הגיעה למסעדה יום אחד, בעל המסעדה התרשם מהנימוסים וההתנהגות הממושמעת שהפגינו הילדים. לאות הוקרה, הוא תגמל אותם בהנחה של 5% מהחשבון שלהם. מאז זה הפך למנהג קבוע (בעולם)

mame | כיכר השבת |
אם תאכלו יפה תקבלו... הנחה
אם זכיתם בשבט של מלאכים קטנים ומנומסים שתמיד יצרפו "תודה", "בבקשה" ו"סליחה" לכל משפט שיוציאו מהפה, אולי יעניין אתכם לשמוע שמסעדה באיטליה תיתן לכם פרס על כך. אנטוניו פרארי, בעלים של בר יינות בעיר פדובה, מציע הנחה למשפחות מחונכות היטב, כך מדווח ה'גרדיאן'.

המסעדן אמר לעיתון כי כ -30% מההורים אשר סועדים בעסק שלו בצהריים לא מצליחים להשתלט על ילדיהם. כבעל עסק הוא הבחין במורת הרוח הן של הסועדים האחרים והן של אנשי הצוות שלו בשל הרעש שגורמים הילדים מהוא, מה שהמריץ אותו למצוא פרון לבעיה הזו.

כאשר משפחה בת 11 נפשות, הגיעה למסעדה יום אחד, פרארי התרשם מהנימוסים וההתנהגות הממושמעת שהפגינו הילדים. לאות הוקרה, הוא תגמל אותם בהנחה של 5% מהחשבון שלהם. מאז הוא הציע עסקה זהה לשתי משפחות נוספות שילדיהן הפגינו נימוסים מזהירים.

פרארי הודה בראיון שאין לו ילדים משלו, אבל הוא מרגיש "אחראי" על הילדים שלעתים קרובות נועלים את עצמם בחדר האמבטיה ורצים בין השולחנות במסעדה שלו.

בנוסף להיבט הבטיחותי, הורים מפיקים תועלת מההצעה של פרארי. "אם הילדים שקטים, גם ההורים נהנים מארוחת הצהריים שלהם," אמר.

זו לא המסעדה הראשונה שניסתה את המגמה הזו. בשנת 2010, מסעדה בצפון קרוליינה ספגה אש מהתקשורת המקומית לאחר שאסרה רעש של פעוטות. ובשנה שעברה, חנות תה בצפון לונדון קבלה ביקורת קשה לאחר הבהיר שילדים לא יתקבלו בברכה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית