השגרירה שלנו אצל טראמפ: נשים ישראליות שלחו מכתב בהול לאיוונקה

תנועה חברתית המזווה עם השמאל "נשים עושות שלום", הפועלות להעלאת נושא הפתרון המדיני לראש סדר היום הציבורי, פנו ביום רביעי האחרון במכתב בהול לביתו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ, מתוך תקווה שהיא, כאמם וכאשת עסקים מצליחה ומי שמתפקדת כאישה החזקה בבית הלבן, תנצל את מעמדה ותעזור בקידום המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
אולי לעת כזו הגיעה למלכות?..
חברות קבוצת "נשים עושות שלום", תנועה חברתית שמאלנית שפועלת להעלאת נושא הפתרון המדיני לראש סדר היום הציבורי, פנו ביום רביעי האחרון במכתב בהול לביתו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ, מתוך תקווה שהיא, כאמא בראש ובראשונה, כאשת עסקים מצליחה וכמי שעומדת לצידו של אביה לאורך כל הדרך תנצל את מעמדה לעזור לבני עמה, בקידום המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים.

"מי יודע אם לא לעת כזאת הגעת למלכות" היה המסר הסמוי של המכתב שנכתב באנגלית כמובן, אך נביא אותו כאן בעברית כפי שהובא באתר 'מאקו':

"גברת טראמפ קושניר היקרה,

תנועת נשים עושות שלום מברכת אותך על התפקיד המשמעותי שלקחת על עצמך, ביחד עם בעלך, בממשלו של אביך. אנו מעודדות מכך שהמשימה לפתור את הקונפליקט במזרח התיכון מוטלת על הקרובים ביותר לנשיא, ורואות בכך סימן לרצינותו ונחישותו של הממשל.

להיות אם זו אחריות כבדה, ואנו ב'נשים עושות שלום' החלטנו שתפקידנו כנשים משמעו שנבטיח עתיד טוב יותר למשפחותינו: ילדינו, נכדינו, ואחינו. תנועת נשים עושות שלום קמה מתוך ייאוש עמוק וציניות שנבעו מהמלחמה האחרונה בעזה (צוק איתן ב-2014). קמנו כדי להחזיר את האמונה והתקווה בעתיד בר קיימא באזורנו.

אנו תנועת שטח של עשרות אלפי ישראליות וישראלים המייצגת מגוון רחב של רקעים ודעות - ימין, מרכז ושמאל, ואנחנו מאוחדות במטרה אחת - להבטיח שממשלתנו תעשה הכל כדי להגיע להסכם מדיני מכבד ומוסכם עם שכנינו הפלסטינים.

שמחנו לגלות שיש לנו שותפים בצד השני, וגם הפלסטינים מעוניינים להבטיח עתיד טוב יותר לילדיהם. מטרתנו היא להשיג הסכם מדיני לסכסוך הישראלי פלסטיני כבר בשנת 2018.

מהמזרח התיכון אנו פונות להנהגה בארה"ב כדי לסייע לנו להשיג עתיד טוב יותר לכולנו. לאורך ההיסטוריה סכסוכים רבים ושונים בנושאי דת, שלטון ושטחים נפתרו. אנו מאמינות שזה יכול לקרות גם כאן.

אנו מאחלות לבן זוגך הצלחה רבה בתפקידו כיועץ הבכיר האחראי לענייני המזרח התיכון, ומקוות שיחדיו תוכלו לתעל את חכמתכם, מסירותכם וכישוריכם המקצועיים כדי להביא הסכם מדיני בין הישראלים לפלסטינים. אנו משוכנעות שיש לך השפעה עצומה בנושא ומפצירות בך לקחת על עצמך משימה חשובה זאת, למען העתיד של ילדי האזור.

אנו נשות ישראל נעשה כל מה שביכולתנו כדי לסייע".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית