התלוננה בתמימות על כאבי בטן וגילתה שהיא בעיצומה של לידה

מקרה נדיר ותמוה ארע אתמול ב'טרם' כאשר אשה בת 37, תושבת מעלה אדומים, הגיעה לחדר המיון כשהיא מתלוננת על מחושים בבטנה. לאחר שטענה כי קבלה מחזור לפני כשבועים, בדיקת האלוטרסאונד גלתה כי היא נמצאת בשבוע ה-41 להריונה. כמה שעות אחר כך היא ילדה בת (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
לא ידעה על דבר ההריון...
מקרה נדיר ותמוה ארע אתמול ב'טרם' בי-ם, כאשר אשה בת 37, תושבת מעלה אדומים, הגיעה לחדר המיון לאחר שהתלוננה על מחושים בבטנה, וגילתה להפתעתה, שהיא בתחילתה של לידה.

האשה, אם לשישה לא ידעה על דבר ההריון, ולטענתה אף קיבלה מחזור לפני כשבועיים. כשהגיעה למיון, ניסה רופא המשפחה ד"ר בוריס זמסקי לברר את מקור הכאב ולאחר שנשללה האפשרות לדלקת הוא ניגש לבדיקה הגופנית. היא נשאלה אם תתכן אפשרות להריון והיא השיבה בשלילה, אך כשבבדיקה הגופנית נחשפה בטן נפוחה היא נשלחה לבדיקת הריון.

בדיקת האלוטרסאונד גילתה כי היא נמצאת בשבוע ה-41 להריונה, ואם לא די בכך, התברר כי למעשה היא מצויה בתחילתה של לידה פעילה, לאחר ירידת מי שפיר.

"מדובר במקרה נדיר", אמר ד"ר אבישי מלכיאל, מנהל מיון נשים של טרם, "עם זאת תועדו בספרות מקרים כאלה. נשים בהריון עשויות לחוות דימומים במהלך הריון, לרוב במהלך הטרימסטר הראשון, אם כי אלה עלולים להופיע גם בשלבים אחרים של ההריון. ככל הנראה, הדימומים פוענחו על ידה כמחזור חודשי. למזלנו היא הגיעה בזמן".

האשה פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים וכמה שעות לאחר מכן, ילדה בת במזל טוב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית