היולדת נדהמה: התינוקת נולדה עם 2 שיניים קדמיות

כשלראשונה בהיסטוריה הבחינה יולדת טריה ב-2 שיניים קדמיות זעירות המבצבצות מפיה של ביתה שזה עתה נולדה לא היה גבול להפתעתה. "אמרו לי שאני צריכה לפקוח עין על השיניים במקרה שהם נופלים כי הם יכולים לגרום לחנק" (בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
השיניים הראשונות בהיסטוריה
"יו!!! התחילו לצמוח לו שינים!" השלב המרגש הזה של בקיעת השן הראשונה פוגש אותנו האמהות בדר"כ לא לפני שמלאו לתינוק חצי שנה, כשהזריזים מקדימים את האירוע המרגש בחודש או חודשיים. לכן, כשלראשונה בהיסטוריה הבחינה יולדת טריה ב-2 שיניים קדמיות זעירות המבצבצות מפיה של ביתה שזה עתה נולדה, לא היה גבול להפתעתה.

סמנתה ליינס, אם צעירה בת 29 מרוגבי, וורוויקשייר, ספרה שזו היתה "הפתעה מוחלטת" כאשר המיילדות אמרו לה ש'אלה - אוז', ביתה החדשה נולדה עם 2 שינים חותכות לבנות וזעירות. ליינס הודתה שהשיניים של בתה עוררו בה חשש בנוגע להנקה אבל הוסיפה: "השינים האלה מאד קטנות, כך אני מקווה שזה לא יהיה כואב מדי. יש לי בקבוקים למקרה שזה יהיה קשה מדי אבל זה נראה לי בסדר כרגע".

"הייתי מטושטשת לגמרי מכמויות המורפיום ומשככי הכאבים האחרים", ספרה ליינס. "ופתאום המיילדת אמרה שלתינוקת שלי יש שתי שיניים קדמיות. זו הייתה הפתעה מוחלטת, אבל לא היה לי מושג קלוש מאוד של כמה זה נדיר. עד שהרופאים אמרו לי שזו תופעה מאד נדירה". ליינס הוסיפה כי היא הוזהרה לגבי הסכנות הטמונות בשיני החלב. "אמרו לי שאני צריכה לפקוח עין על השיניים במקרה שהם נופלים כי הם יכולים לגרום לחנק", אמרה.

"אני אפילו לא בטוח אם אני צריך להיות לצחצח אותן או לא. הם נראים מאוד עדינים, אז אני לא יודעת אם אני צריכה לגעת בהם בכלל". היולדת ניסתה להעזר בשירותי Google ובמידע שיש לרשת להציע אבל בשל נדירות התפעה, היא לא מצאה הרבה חומר על הנושא. "זה פשוט עוד עניין להתמודד איתו", היא אמרה. "את מנסה ללמוד הכל כשאת אמא חדשה, אבל אני צריכה יותר הדרכה. "

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית