אדר: מזל טוב לבנות מזל דגים!

אומרים שלכל אחד חייב, לכל הפחות שיהיה לו חבר אחד בן מזל דגים. אז אם אין לכם עדיין חברים בחודש הזה, לכו לדוג, הם נחשבים 'לחברי אמת' ויש להם תכונות מיוחדות (אסטרולוגיה יהודית)

ברכה כהן | כיכר השבת |
דגיגונת..
ילידי מזל דגים: מ-19.2, עד-20.3.

יסוד המזל הוא מים.

כוכב שליט: נפטון.

דגים הוא כוח האחדות, מדבר על התמזגות, טוהר, תמימות, קדושה, חן, חסד, רחמים , קשור בצורך להיות אחד עם הגדול ממני, קשור בכמיהה, געגועים וחיפוש הארה.יופי, מוסיקה, אומנות, השראה, זה הראשית והאחרית של הכול. דגים מדבר על חמלה, סליחה, הכלה, כניעה. הוא מייצג את הקצוות בקיצוניות: מצד אחד פרסום, הארה, גאולה, מלאות שאינה תלויה בדבר, מצד שני מייצג קורבנות ,הסגר, גלות ובדידות. השיעור של הדגים הוא ללמוד להיכנע,לקבל את היופי שבחיבור לה' מתוך אמונה פשוטה.

בביטוי חיובי: אנשים מתוקים, רגישים ועדינים שעוזרים לכל אחד ללא אבחנה. מרגיעים נפשות סוערות, מטפלים, לא שיפוטיים, מלאי אמונה ודוברי אמת, טהורים, תמימים, מקרינים יופי פנימי וקסם אישי. מעניקים השראה בעצם הווייתם.

בביטוי שלילי: העדינות והתמימות עלולים להפוך לקורבנות, תלות, חרדות, חששנות, יש ויהפכו למניפולטיביים, משקרים, נוכלים, בטלנים, ומפונקים. או פשוט יסתבכו בכל מצב ויתפרנסו מטוב לבם של הבריות. נוכל למצוא גם התמכרויות, פשע, גסות רוח, הזנחה. לפעמים יהיו אנשים המוקסמים מעצמם ובטוחים שאין כמותם בכל העולם וכולם חייבים להם הכול. המורדים במזל עלולים לבטא במקום העדינות והכניעה, בשליטה דרך מניפולציות,קסם אישי, הפעלת רגשי אשמה או מסכנות מעושה.

זוגיות: מחפשים את הקסם, מתגעגעים לבלתי אפשרי ואוהבים עד אובדן העצמיות. נמשכים למזל אריה, מחפשים הגנה בקשר, תלות, סולחים ומכילים בזוגיות.

מקצועות: שפים ובשלנים, אנשי דת, מטפלים, אחיות, מוסיקאים.

הכותבת היא: ברכה כהן - BRACHACHOEN86@GMAIL.COM

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית