לפני שאת מתחתנת כדאי שתבחרי לך נעל נוחה

כלות רבות נתקלות בקושי במהלך החתונה, בזמן הריקודים ועד סוף הארוע. היום הארוך והמייגע והעמידה על נעלי העקב, לפעמים גורמות לנו ולכאב מיותר. יש פתרון נוח ואופנתי עבורך (סטייל, יופי)

מאמע בשיתוף קרוקס | כיכר השבת |
הסוף לרגליים כואבות..
לרגל עונת החתונות שבפתח רשת נעלי "קרוקס אנד מור " מציעה מגוון רחב של נעליים בצבע לבן לכלה. לצד נעלי העקב שמחכות לכל כלה ואם בארון הבגדים כדאי מאד להצטייד בזוג נעליים נוחות, ברשת קרוקס אנד מור מגוון רחב של נעליים לבנות, קלאסיות, סגורות או פתוחות, בקולקצייה החדשה אפשר למצוא סנדלים לבנות עם עקב אלגנטי. עם הנעליים האלה אפשר לרקוד עד אור הבוקר .... תשמרי על המראה האופנתי והאלגנטי ותוכלי גם ללכת אל האוטו...

שרה מנהלת הסניף בבני ברק. מצביעה על נעליים מעוצבות באופן חדשני מודרני וצעיר, נעל שתומכת ברגל לצד נוחות מנצחת. כמה פעמים שמעתם את המשפט הבא: "חיכיתי ליום החתונה שלי כמו כל כלה, נרגשת ומאושרת, לא דימיינתי שאסיים את הערב עם דמעות בעיניים והכל בגלל נעליים".

הרגליים כאבו, האצבעות האדימו, בקושי שלפה באמצע הריקודים את הנעליים ורקדה עם הגרביים. מותג נעלי הנוחות קרוקס אנד מור משיק קולקציה ססגונית ועשירה של נעלי נשים לאביב קיץ 2017 הכוללת עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות.

בקולקציה ניתן למצוא: סנדלים, כפכפים ונעליים במראה יומיומי, לצד נעלי עקב מאובזרות המתאימות ליום יום, למשרד ולערב עם דגש על איכות נוחות, ויופי. לבנות הקטנות ניתן לרכוש נעלי סירה בצבע פנינה לא צריך לוותר על יופי, אפשר לשלב איכות וססגוניות ביחד. רק בשמחות.

שרה מנהלת הסניף בבני ברק. מצביעה על נעליים מעוצבות באופן חדשני מודרני וצעיר, נעל שתומכת ברגל לצד נוחות מנצחת. כמה פעמים שמעתם את המשפט הבא: "חיכיתי ליום החתונה שלי כמו כל כלה, נרגשת ומאושרת, לא דימיינתי שאסיים את הערב עם דמעות בעיניים והכל בגלל נעליים".,הרגליים כאבו, האצבעות האדימו, בקושי שלפה באמצע הריקודים את הנעליים ורקדה עם הגרביים. מותג נעלי הנוחות קרוקס אנד מור משיק קולקציה ססגונית ועשירה של נעלי נשים לאביב קיץ 2017 הכוללת עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות.,בקולקציה ניתן למצוא: סנדלים, כפכפים ונעליים במראה יומיומי, לצד נעלי עקב מאובזרות המתאימות ליום יום, למשרד ולערב עם דגש על איכות נוחות, ויופי. לבנות הקטנות ניתן לרכוש נעלי סירה בצבע פנינה לא צריך לוותר על יופי, אפשר לשלב איכות וססגוניות ביחד. רק בשמחות.,,טיפ לכלה: תגיעי לתמונות עם עקב גבוה, לאחר החופה, החליפי במידית לנעלי נוחות אלגנטיות של קרוקס אנד מור, ותודי לאלוקים על הטיפ הנפלא הזה שנתתי לך. ,טיפ לחתן: היי דיברנו על הכלה, גם החתן לא נשאר יחף ברשת קרוקס אנד מור הפתעה, נעליים אלגנטיות עם רפידת ג'ל שתעניק לחתן ערב בלתי נשכח,
‏

טיפ לכלה: תגיעי לתמונות עם עקב גבוה, לאחר החופה, החליפי במידית לנעלי נוחות אלגנטיות של קרוקס אנד מור, ותודי לאלוקים על הטיפ הנפלא הזה שנתתי לך.

טיפ לחתן: היי דיברנו על הכלה, גם החתן לא נשאר יחף ברשת קרוקס אנד מור הפתעה, נעליים אלגנטיות עם רפידת ג'ל שתעניק לחתן ערב בלתי נשכח

‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית