ובכן, אנחנו יודעים מה הבושם שיתאים לך בדיוק

ואין לנו ספק בעניין - את יכולה לבחון אותנו. יותר מזה? הבושם הזה יהיה שייך לך ורק לך - לאף אחת אחרת בעולם לא יהיה אותו. ולא, זה לא טוב מכדי להיות אמיתי - זה אמיתי (יופי)

הבושם שיתאים לך, ורק לך, בדיוק
ממש כמו שתחומי המלונאות, הקולינריה והתכשיטנות נתפסים יותר ויותר לאזור הבוטיק, כך גם בעולם הבשמים. "הרצון הזה לאינדיבידואליות הביא אמני ריח לחקור קוקטיילים ושילובים בין ריחות" אומרת גליה תורן-חן, מומחית לבישום ולריח, "כי ברגע שאת יוצרת קוקטייל אישי משלך, את יכולה להיות בטוחה שאת ייחודית בתחום הריח".

איך ליצור קוקטייל בשמים בלי להפוך לתאונת ניחוחות

"הכלל לקוקטייל נכון תמיד יהיה לבחור בושם מאוד נקי בנוכחות שלו, כמו מולקולה 0.1, בושם בניחוח מאסק. אמנם על בשמים לא מצוינים המרכיבים, הם נוסחה סודית בכספת, אבל ככל שהנוזל הבקבוק - לא משנה החברה או המותג - שקוף יותר, הוא יותר פרשי ורענן. זה יהיה הבסיס לקוקטייל.

אליו מצרפים בושם עם יותר נוכחות - עובדה שניכרת בגוון הנוזל; צהבהב, חום או כהה יותר. השילוב ביניהם תמיד יניב משהו טוב. ברגע שאת בונה את הקוקטייל הזה על העור, את מקבלת משהו הרבה יותר מעניין. משהו שיפתיע גם אותך".

הקוקטייל החדש תופס יותר זמן על העור, כיוון שהשילוב של שתי הפורמולות נותן עמידות יותר גבוהה. בכלל, כדי שהבושם יישאר יותר זמן, אין להתיז אותו על עור יבש. "צריך לשמן את העור בשמן או קרם גוף, עדיף כאלה ללא ריח, כדי שהניחוח של הבושם עצמו לא ייפגע. ובשלב הבא, כשאת כבר לא פוחדת מקוקטיילים, את יכולה למרוח קרם גוף בניחוח מאסק, הכי בייסיק, ולשלב אותו עם בושם נקי ובושם עם נוכחות מוגברת יותר" אומרת גליה.

איך ליצור קוקטייל בשמים בלי להפוך לתאונת ניחוחות,"הכלל לקוקטייל נכון תמיד יהיה לבחור בושם מאוד נקי בנוכחות שלו, כמו מולקולה 0.1, בושם בניחוח מאסק. אמנם על בשמים לא מצוינים המרכיבים, הם נוסחה סודית בכספת, אבל ככל שהנוזל הבקבוק - לא משנה החברה או המותג - שקוף יותר, הוא יותר פרשי ורענן. זה יהיה הבסיס לקוקטייל.,אליו מצרפים בושם עם יותר נוכחות - עובדה שניכרת בגוון הנוזל; צהבהב, חום או כהה יותר. השילוב ביניהם תמיד יניב משהו טוב. ברגע שאת בונה את הקוקטייל הזה על העור, את מקבלת משהו הרבה יותר מעניין. משהו שיפתיע גם אותך". ,הקוקטייל החדש תופס יותר זמן על העור, כיוון שהשילוב של שתי הפורמולות נותן עמידות יותר גבוהה. בכלל, כדי שהבושם יישאר יותר זמן, אין להתיז אותו על עור יבש. "צריך לשמן את העור בשמן או קרם גוף, עדיף כאלה ללא ריח, כדי שהניחוח של הבושם עצמו לא ייפגע. ובשלב הבא, כשאת כבר לא פוחדת מקוקטיילים, את יכולה למרוח קרם גוף בניחוח מאסק, הכי בייסיק, ולשלב אותו עם בושם נקי ובושם עם נוכחות מוגברת יותר" אומרת גליה.,,‏קוקטייל משניים ואפילו שלושה בשמים,"למתקדמות יותר, אני עושה קוקטיילים של שלושה בשמים. מתחילה עם אחד נקי, מגבירה את הקצב עם בושם יותר ספייסי [מתובל] ונותנת נגיעה אחרונה של משהו פרחוני או גברי, עצי".,לדברי גליה, אין באמת חלוקה מגדרית במרכיבי הבישום. "משנה רק מה את אוהבת ומה המטרות שלך. לדוגמה, אם את הולכת להרצות לפני חמישים נשים ואת רוצה להיות האישה הדומיננטית בחדר, אני ממליצה לקחת משהו עם תו גברי, כי זה יעזור לך פסיכולוגית להתחבר למקום הדומיננטי שלך.,אם את רוצה להיות רכה ועדינה, אז אני אמליץ לשים משהו יותר פרחוני ורענן או שיש לך תינוק קטן בבית ואת מניקה, אז כדאי להישאר עם אותם בשמים קלילים, נקיים ושקופים. לתינוקות קשה יותר עם ריחות ואת לא רוצה להכביד עליהם".,את הקוקטיילים לא מחברים בבקבוק, אלא ישירות על העור עצמו. "איך עושים את זה? אפשר לפזר באוויר בושם אחד ולפסוע לתוכו, ואת הבושם השני שמים באזורים שמתחממים - מאחורי הברכיים, בחלק הפנימי של המרפקים ובעורף".,בנקודה זו מזכירה גליה לא להתבשם במקומות שחשופים לשמש, כמו בצוואר, "כי זה עלול ליצור כתמים ופיגמנטציה".,,‏גליה מתאימה אישית את הבשמים,את גליה אנחנו פוגשים במהלך השקת מועדון ה-VIP של Sugar Mama, מתחם קונספט ייחודי בהרצליה פיתוח המשלב אופנה לאישה עם מיטב המעצבים מרחבי העולם ומכון יופי אקסלוסיבי לצד בר משקאות אטרקטיבי. חוויית קנייה יחידה מסוגה בישראל שמתכתבת עם הטרנדים העדכניים בחו"ל.,ב-Sugar Mama מאמינים כי לאישה מגיע בחודש כמה שעות להיות עם עצמה ועם חברותיה, מנותקת מהעולם החיצוני ומשקיעה ביופי ובטיפוח שלה, ומלבד מתחם הקניות, במקום יש מכון יופי "רחלי בוטיק קוסמטיקס" בבעלותה של רחלי פרימושר שנמצאת בתחום הביוטי והטיפוח כבר למעלה מ-20 שנה.,ביוזמתה של יועצת התקשורת מירי רחימי הוקם מועדון ה-VIP שמקנה לכל לקוחה חנייה חינם ופינוקים במשך כל השנה לצד אירועים והרצאות בתחום כמו הרצאתה של גליה תורן-חן על מיתוג וריח.,Less is more,בהרצאה, גליה הציגה את סדרת בשמי הבוטיק של אסנטריק מולקולה. הסדרה הושקה כבר ב-2006 ויצרה מהפכה בעולם הבישום כשהתבססה כולה על מולקולת ריח אחת בלבד ולמעשה יצרה בשמים ש"לובשים" אותך ומדגישים את הניחוח האינדיבידואלי שלך.,,‏גליה תורן-חן בהרצאה,כשגיזה שון, אמן בשמים מצליח מברלין הריח לראשונה את מולקולת Iso E Super (עליה מתבססת הסדרה)
‏קוקטייל משניים ואפילו שלושה בשמים

"למתקדמות יותר, אני עושה קוקטיילים של שלושה בשמים. מתחילה עם אחד נקי, מגבירה את הקצב עם בושם יותר ספייסי [מתובל] ונותנת נגיעה אחרונה של משהו פרחוני או גברי, עצי".

לדברי גליה, אין באמת חלוקה מגדרית במרכיבי הבישום. "משנה רק מה את אוהבת ומה המטרות שלך. לדוגמה, אם את הולכת להרצות לפני חמישים נשים ואת רוצה להיות האישה הדומיננטית בחדר, אני ממליצה לקחת משהו עם תו גברי, כי זה יעזור לך פסיכולוגית להתחבר למקום הדומיננטי שלך.

אם את רוצה להיות רכה ועדינה, אז אני אמליץ לשים משהו יותר פרחוני ורענן או שיש לך תינוק קטן בבית ואת מניקה, אז כדאי להישאר עם אותם בשמים קלילים, נקיים ושקופים. לתינוקות קשה יותר עם ריחות ואת לא רוצה להכביד עליהם".

את הקוקטיילים לא מחברים בבקבוק, אלא ישירות על העור עצמו. "איך עושים את זה? אפשר לפזר באוויר בושם אחד ולפסוע לתוכו, ואת הבושם השני שמים באזורים שמתחממים - מאחורי הברכיים, בחלק הפנימי של המרפקים ובעורף".

בנקודה זו מזכירה גליה לא להתבשם במקומות שחשופים לשמש, כמו בצוואר, "כי זה עלול ליצור כתמים ופיגמנטציה".

‏גליה מתאימה אישית את הבשמים

את גליה אנחנו פוגשים במהלך השקת מועדון ה-VIP של Sugar Mama, מתחם קונספט ייחודי בהרצליה פיתוח המשלב אופנה לאישה עם מיטב המעצבים מרחבי העולם ומכון יופי אקסלוסיבי לצד בר משקאות אטרקטיבי. חוויית קנייה יחידה מסוגה בישראל שמתכתבת עם הטרנדים העדכניים בחו"ל.

ב-Sugar Mama מאמינים כי לאישה מגיע בחודש כמה שעות להיות עם עצמה ועם חברותיה, מנותקת מהעולם החיצוני ומשקיעה ביופי ובטיפוח שלה, ומלבד מתחם הקניות, במקום יש מכון יופי "רחלי בוטיק קוסמטיקס" בבעלותה של רחלי פרימושר שנמצאת בתחום הביוטי והטיפוח כבר למעלה מ-20 שנה.

ביוזמתה של יועצת התקשורת מירי רחימי הוקם מועדון ה-VIP שמקנה לכל לקוחה חנייה חינם ופינוקים במשך כל השנה לצד אירועים והרצאות בתחום כמו הרצאתה של גליה תורן-חן על מיתוג וריח.

Less is more

בהרצאה, גליה הציגה את סדרת בשמי הבוטיק של אסנטריק מולקולה. הסדרה הושקה כבר ב-2006 ויצרה מהפכה בעולם הבישום כשהתבססה כולה על מולקולת ריח אחת בלבד ולמעשה יצרה בשמים ש"לובשים" אותך ומדגישים את הניחוח האינדיבידואלי שלך.

‏גליה תורן-חן בהרצאה

כשגיזה שון, אמן בשמים מצליח מברלין הריח לראשונה את מולקולת Iso E Super (עליה מתבססת הסדרה) בצורתה המבודדת הוא הבין מיד שיש כאן משהו גדול: "הבנתי שהמכנה המשותף של כל הבשמים שאני אוהב הוא שהם מכילים כמות גדולה של החומר יוצא הדופן הזה. הוא אף פעם לא נמאס. רק מריחים אותו וכבר רוצים את כל הבקבוק. הוא כמו סם".

לאחר כמה ניסויים, שון החליט לייצר בושם שיכיל ריכוז חסר תקדים של המולקולה - 65% שנקרא "אסנטריק 01". ואם הצעד הזה היה נועז, הבושם השני היה מהפכני: "אסנטריק 02" מכיל רק את מולקולת Iso E Super, ומתאים לשני המינים, לכל גיל, לכל שעות היממה ולכל עונות השנה. בהמשך, הושק גם ה"אסנטריק 03" והבושם הרביעי בסדרה נמצא בפיתוח.

‏סדרת הבשמים "אסנטריק מולקולה"]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית