שולחן עורך: הקונספט המושלם לעריכת שולחן חג

רובנו כמעט לקראת סיום הניקיונות, והתחלת התארגנות לקראת הפסח, שולחן החג הוא החלק החשוב והמשמעותי ביותר בליל הסדר * קונספט מביאה לך רעיונות עריכה לשולחן החג (שולחן עורך)

שולחן עורך...
הכתבה הזאת בטח תופסת אותך עם סקוצ׳ ניקוי ביד, וכנראה גם עם חלוק בית מוכתם מאקונומיקה וערימות פריטים למיון על כל בלטה אפשרית בבית. בהצלחה עם זה, מכל הלב. אבל לא על זה אני רוצה לדבר עכשיו, אלא על הדקה שבה מסתיים הטירוף. אצלנו בדרך כלל זה קורה ככה: את מעבירה את הסמרטוט היבש האחרון על כל הבית, הגב שלך כבר מפורק אבל את יודעת שזהו, זה נגמר, ומעכשיו יהיה טוב יותר, הרבה יותר.

את פורסת מגבת חדשה ונקייה על הרצפה ליד הדלת, בכוס חד פעמית את מכינה קפה מכמה הגרגירים האחרונים שנשארו בקופסת הקפה של החמץ, ויודעת שכוס הקפה הזו זה החמץ האחרון שמישהו יעז לאכול או לשתות בתוך ארבעת הקירות שלך. אבל הסיפוק, תחושת הסיפוק הזו, של הרצפה המבריקה שמולך, כל דבר במקומו, ולא רק זה, כל ארון שתפתחי, כולו יהיה מאורגן ומסודר פלאים, יש הרגשה טובה יותר מזו??

ואם עד עכשיו כל מה שחלמת עליו היה רגע השלווה והסיפוק הזה, זה לא נגמר. היעד הבא ברכבת ההרים הזו הוא ליל הסדר. היעד הזה יכול להיות מלחיץ מאוד, אבל לא מחייב בכלל. עכשיו גם מתחיל החלק הכיפי. אורחים, אוכל חג טעים, ליל הסדר וזמן איכות משפחתי למצפון שזועק "אפשר להוסיף עוד כמה שעות ליממה?".

יש כל כך הרבה לעשות ולהכין לליל הסדר, אבל בגלל שאני אוהבת דברים יפים, החלטתי לכתוב על החלק שהכי עושה לי את זה, והוא עיצוב שולחן החג!

בקונספט - מותג המציע ערכות של כלים ומיתוגים שונים, כדי להוסיף לשולחן נופך ייחודי וחגיגי אפשר למצוא המון פריטים לשדרוג, ובכל דוגמא וצבע שרק תרצו. ראנר לשולחן, תוויות לבקבוקים עם כיתובים של ״חג שמח״, חבקי מפיות באותם הגוונים והמיתוג, ואם אתם צריכים שקיות לאכילת המצות, גם את זה אפשר לעשות יפה ובסטייל עם קונספט.

מומלץ להחליט על 2-3 צבעים לכל השולחן למראה אחיד ואסתטי. אפשר ללכת על גווני הזהב שמתחברים מעולה עם הקונספט של ״בני מלכים״. גווני הירוק שמתחברים מעולה עם חג האביב והפריחה. או שחור ולבן שמתייחס לקונספט של ״מחושך לאור״, ״מאפילה לאורה״ וכו׳ או כל צבע אחר שעושה לך טוב בעיניים ושמח בלב.

הצעד הבא הוא לנסות להבין מה בדיוק את רוצה שיהיה על השולחן. בגלל שבליל הסדר מרכז השולחן יחסית עמוס, יש עליו את קערות הסדר, הרבה בקבוקי יין ומיץ ענבים, מצות, וכו׳ אפשר להתמקד יותר בעיצובים האישיים של מקומות הסועדים, ופחות במרכז השולחן העמוס. צלחות מעניינות, חבקי המפיות, צנצנת פרחים קטנה ואישית, מיני קופסת שוקולד ממותגת (תמריץ מתגמל למקשי הקושיות), כרטיסים עם סידור המקומות, ועוד.

עיצוב ותכנון לשולחן יפה וחגיגי זו בהחלט פעילות כיפית המשחררת מכל הלחץ והנקיונות, אך אל לך לשכוח את הדקה שאחרי. סדר ארוך, הגשת הארוחה שעמלת עליה כה רבות, ואת יודעת שדקה אחרי שישירו כולם ״אחד מי יודע״, השיר שמעיד על סיום הסדר, הלילה שלך רק מתחיל. פינוי השולחן, ארגון המטבח, שטיפת כל הכלים וכל מה שכרוך בהשבת המטבח לקדמותו.

ערכות הכלים של קונספט, כלים יוקרתיים שבמבט ראשון בכלל נראים כמו כלי חרסינה יוקרתיים, יקלו מעלייך את כל העול שאחרי, בני חורין, יצאנו ממצרים, מעבדות לח-י-ר-ו-ת, זוכרת?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית