חודש ניסן במזל טלה

ילידי חודש ניסן מתאפיינים בתכונות של חיוניות, ספונטניות, התלהבות, ישירות, עצמאות, התלהבות, מנהיגות, גילוי לב, נוכחות ועוד * כמה תכונות משותפות לכל בני מזל טלה (אסטרטלוגיה יהודית)

ברכה כהן | כיכר השבת |
מזל טלה..
ילידי 21.3 עד 20.4 - יסוד: אש, כוכב שליט: מרס

עיקרו של הטלה – נאמנות עצמית לחוות את החיים, לחיות את הרגע עד תומו. לנסות לגלות דברים. להתחרות, לנצח, להוכיח. מילות מפתח של הטלה הן חלוציות, עוז רוח, יוזמה, העזה, יכולת פריצה, חיוניות, ספונטניות, התלהבות, ישירות, עצמאות, התלהבות, מנהיגות, גילוי לב, נוכחות. אדרנלין, מהירות, יצר, תשוקה, להט, דחף, טלה מונע על ידי דחף החיים ורצון עז להגן על החיים נכונות להסתכן ונכונות להתנסות.

השיעור של הטלה: לגלות את עצמו ואת משמעות בואו לעולם. לחפש, לנסות דברים ולחיות את הרגע לפתח רצון ואמון עצמי.

הביטוי החיובי של הטלה: ייראה באנשים ישירים, תמימים, מלאי אנרגיה ושמחת חיים, לא שומרים טינה. מתלהבים, ספונטניים, מתחממים מהר ומתקררים מהר, חלוצים, הרפתקנים, גלויים, לא מסתירים שום דבר. מתעניינים בכל דבר ולעולם לא משועממים. רוצים לנסות כל דבר, אש טהורה ומטהרת. לא בדיוק אמיצים אבל נועזים מאוד. אימפולסיביים ונהנים מכל רגע.

הביטוי השלילי של הטלה: יתבטא בתחרותיות יתר, תוקפנות, בעל פתיל קצר. מאוים מכל דבר ומגיב באלימות והתפרצות. חוסר הקשבה. אגואיסטיות, מלחמות ורעש, סיכונים מיותרים, מסכן את עצמו ואחרים, קושי לסיים את מה שהתחילו. משכנעים, מלהיבים, מכניסים את האחרים לפרויקטים ועוזבים באמצע.

מקצועות הטלה: עצמאות בעבודה, לא לנהל ולא להיות מנוהל, בעלי חנויות ועסקים עצמאיים קטנים או מנהלי שיווק בחברות גדולות, לטלה יכולת שיווק וכישרון לדחוף.. ספורט, תנועה, תחרות, משטרה, ביטחון, מכבי אש, שומרי ראש, ספרות, שיער, כל מה שקשור לגובה כמו כורתי עצים, מתקני דוודים, מתעסקים באש, פעלולנים, נהגי מרוצים.

בזוגיות: הטלה מתלהב מהר ומתקרר מהר, הם נאמנים מאוד, גלוי, ישיר, לא מתחנחן, לא מתבייש ברגשותיו האמיתיים, מראה מה שיש.

לפרטים –שאלות או אבחון, ברכה כהן. BRACHACHOEN86@GMAIL.COM

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית