ביום חם, בערב קריר: 7 ז'קטים קלילים לכל גזרה

הקיץ הישראלי הכבד עוד לא כאן. בבוקר את יכולה לצאת עם חולצה דקה ובערב - לחפש פיסת בד נוספת להתכסות בה. בדיוק בשביל זה נועדו הז'קטים הקלילים. הנה 8 הסגנונות שיככבו בחודשים הקרובים (אופנה)

mame | כיכר השבת |
ביום - תולים על הכתפיים, בערב - לובשים (צילום:
MUSINGS OF A CURVY LADY
)

ז'קט דמוי עור צבעוני

לא, אנחנו ממש לא נפרדות ממעיל העור השחור שלנו, רק שבעונה הזו של השנה, צריך וכדאי להוסיף לו זריקה של צבע.

MUSINGS OF A CURVY LADY,ז'קט דמוי עור צבעוני,לא, אנחנו ממש לא נפרדות ממעיל העור השחור שלנו, רק שבעונה הזו של השנה, צריך וכדאי להוסיף לו זריקה של צבע.,,ATLANTIC-PACIFIC,אמרת אביב-קיץ, אמרת בגדים משוחררים, ואנחנו רק יכולים לברך על כך. הטרנץ' שידוע בעיקר כמעיל גשם, עושה טוויסט והופך לדק יותר - תוספת מעולה שנותנת ללוק מראה הצהרתי שאי אפשר לפספס.,,GABI FRESH,בעונה הקרובה החאקי חוזר - ובגדול. נצלי את הגוון הייחודי הזה בכל צורה ודרך.,,HONESTLY WTF,ז'קט ג'ינס עם פאצ'ים,אוקיי, הוא מגניב ביותר ואנחנו אובססיביים אליו. תוכלי לקנות אחד כזה מוכן או פשוט להכין לעצמך אחד כזה לבד - זה סופר קל.,,‏GIRL WITH CURVES,בלייזר לבן,שחור ולבן תמיד יהיו קלאסיקות נצחיות, אך כשמגיעים לקיץ, את יכולה להיפרד זמנית מהבלייזר השחור ולעבור לאחיו הלבן שירענן כל לוק שתשדכי לו.,,BEAUTICURVE,הדפס פרחוני,נכון, נכון, זה נשמע קיטשי, אבל בימים אלה הפרחים פופולריים מתמיד (הם אפילו מחליפים את האייליינר השחור!)
‏ATLANTIC-PACIFIC

טרנץ' אוורירי

אמרת אביב-קיץ, אמרת בגדים משוחררים, ואנחנו רק יכולים לברך על כך. הטרנץ' שידוע בעיקר כמעיל גשם, עושה טוויסט והופך לדק יותר - תוספת מעולה שנותנת ללוק מראה הצהרתי שאי אפשר לפספס.

‏GABI FRESH

כל ז'קט בצבע חאקי

בעונה הקרובה החאקי חוזר - ובגדול. נצלי את הגוון הייחודי הזה בכל צורה ודרך.

‏HONESTLY WTF

ז'קט ג'ינס עם פאצ'ים

אוקיי, הוא מגניב ביותר ואנחנו אובססיביים אליו. תוכלי לקנות אחד כזה מוכן או פשוט להכין לעצמך אחד כזה לבד - זה סופר קל.

‏GIRL WITH CURVES

בלייזר לבן

שחור ולבן תמיד יהיו קלאסיקות נצחיות, אך כשמגיעים לקיץ, את יכולה להיפרד זמנית מהבלייזר השחור ולעבור לאחיו הלבן שירענן כל לוק שתשדכי לו.

‏BEAUTICURVE

הדפס פרחוני

נכון, נכון, זה נשמע קיטשי, אבל בימים אלה הפרחים פופולריים מתמיד (הם אפילו מחליפים את האייליינר השחור!). כדי להוסיף מעט תחכום, לבשי אותם בגזרות עם חיתוך מודרני, כמו ז'קט בומבר קיצי.

‏THE GOLDEN GIRL

ז'קט צבאי

הוא מושלם לימים האלה שאת רוצה תוספת קלילה, אך מספקת בלי להרגיש מגושמת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית