תבחרי, מה הדימוי גוף שלך?

רזה, מלאה, מקלה, או מלאה במקומות הנכונים? מתאמן, רזה, צ׳אבי, או בכלל מר עולם? תמיד עניין אותי מהו הגוף האידיאלי,ומי קובע את החוקים בכלל? יש בכלל הגדרה כזו? או שזה הכל יחסי? אז הינה, בדקתי והתוצאות לפניכם (דימוי גוף)

גילי שלום | כיכר השבת |
דימוי גוף..
העולם כבר הפך להיות כזה שסובב סביב המראה המושלם. דוגמניות שבקושי שוקלות עשר גרם, לצד סקרים ברחבי הרשת שמראים שהגוף האידיאלי הוא בכלל ההפך מאותן דוגמניות שדופות. אך, מה באמת קובע בסוף? והאם זה משתנה מאדם לאדם? או ממין למין? החלטתי לבדוק את זה.

העלתי סקר באחד מחשבונות הרשת החברתית שלי, וניסיתי בעצם להכנס אל דרך החשיבה של גברי ונשות העולם הזה. האם אנחנו הנשים חושבות באותה הדרך שבה חושבים גברי העולם הזה? מממ.. מעניין.

כמובן שישר בשכל הנשי שלי חשבתי שהבנים הם כאלו שטחיי, ויבקשו קולבים מהלכים ואם אפשר שגם יהיה רשום בהסטוריה שלה שסבלה מהפרעות אכילה. הופתעתי מאד לראות כי כל הגברים המשתתפים בסקר בחרו באופציות שהן הכי רחוקות מקולב מהלך, וכולם כאיש אחד בפה אחד החליטו, כי הכי חשוב קודם כל הפנימיות, הפתעה - נכון?.

ומה מסתבר? שאנחנו חושבות ב ד י ו ק ההפך מהזן הגברי.שאלתי אותן מה הן חושבות שהבנים בחרו. לידיעת הבנות, כולכן טעיתן! כ ו ל כ ן! כי חשבנו שהם מחפשים להם בנרות את הרזה והקטנה ואם אפשר שתיכנס במידה 38 של זארה.

ומה עם הגברברות כלפי הצד הגברי?

אנחנו הבננות המפונקות באנו עם רשימה ארוכה של בקשות, חקירות ודרישות. אחת ביקשה שהוא חייב להיות צ׳אבי כי בעל רזה זה לא כזה יפה. ויש את ההיא שאמרה שכדאי שיתאמן אבל שלא יגזים ואם אפשר שיהיה אורח חיים בריא כי היי! העיקר הבריאות לא?. ויש את ההיא שעשתה לי טובה ואמרה שהיא מאד תכבד את הפנימיות היפה שלו, אבל עדיף שיהיה חטוב ויפה תואר, איי בנות בנות, אנחנו עם קשה!.

לידיעתכן!

כל גבר יחליף על כל דבר בעולם בעד אישה עם אישיות יפה וטובה. באמת החיצוניות מתגמדת, כי אם תמיד רושם ראשוני הוא חשוב מאד. אך אם היא תהיה בעלת אופי מלאך, והוא יראה את זה, באמת שלא משנה החיצוניות שלה, (כמובן בלי הגזמות ויש כלל ויש יוצא מן הכלל).

לעומת זאת אנחנו הנשים, התחלנו לחפש הנחות ופחות הבטנו עמוק באופי ואישיות. צד אחד, ישר שללנו את עצמנו אם אנחנו טיפה "מלאות" מהממוצע שהצבנו לעצמנו בראש (שהוא בכלל לא קיים). ואם גופנו לא בדיוק כמו אותן דוגמניות מסלול, ישר הדימוי העצמי והחשיבה החלו להשתבש להם. אך, לעומת זאת צד שני, היינו נוקשות ביותר כלפי המין השני, וביקשנו כמעט כולנו שהגברבר יהיה יפה תואר מתאמן שאוהב לאכול חסות ולהכין אוכל טעים, אבל שיקבל אותנו איך שאנחנו ויהיה לו אישיות של מלאך שירד אתמול מהשמיים ואם אפשר אפילו היום.

אך, ככל שהתעמקתי והתעמקתי בדבר, הגעתי למסקנה. שאין חוקים ואין כללים מצד אחד. צד שני, גם הבנתי שלרובנו שטפו את המוח, או שיותר נכון אנחנו אלו ששטפנו לעצמינו את המוח, ולכן גם ההרגשה הפנימית שלנו השתנתה לרעה כאשר הגוף שלנו לא בדיוק עמד בקריטוריונים שהמח הכתיב לו.

אבל נהנתי לראות, שלא משנה כמה תהפוך עצמיך לאדם עם הגוף המושלם, הפנימיות תמיד תעלה על כולנה. היא זו שתחליט מה מו ומי. שום פרסומת ושום מסלול דוגמנות ושום דבר שבעולם לא ישנה או ינצח אותה. והכי חשוב? חבר יקר אמר לי, משהו ששמע מהרב שלו. שכשהפנימיות שלך יפה? החיצוניות שלך תהפוך גם היא ליפה ומושלמת, אז תהיו בריאים תהנו מהחיים, תחייכו המון, והכי חשוב? תהיו אנשים טובים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית