10 מטלות שהבטחת לעצמך שתסיימי אחרי החג

איזה כיף שיש שיגרה וכו', אבל בטוח גם לך יש איזושהי רשימה נסתרת של מטלות שלא הספקת לסיים (שיגרה)

מיכל סגל | כיכר השבת |
מטלות..
פסח עוד לא ממש חלף ויש לי על הפרק רשימת מטלות שחייבות להיעשות בהקדם האפשרי:

1. לארגן את פינת העיתונים ולמיין את כל ערמת עיתוני הפסח שהשתלטה לנו בבית על כל פינה, לסדר את חוברות החופש של הילדים שנותרו מיותמות, את כל היצירות, ההגדות, הכריות של ההסבה מהגנים וכוסות היין הפסלטיקיות שלהם, וגם את כל שלטי ה "כשר לפסח". זהו, תם זמנם.

2. לנקות בדחיפות את הרכב שסבל קשות בכל ימי חול המועד, שהסיע אותנו בנאמנות לטיולי חול המועד, שרד בגבורה את מתקפת הצ'יפס ועוגיות השקדים, ולא הסכים להשמיד את כמויות הנוזלים שנספגו בריפודו החל מבקבוקי שתיה למיניהם וכלה בהקאות ועוד נוזלים שונים כיד הדמיון הטובה...

3. לנקות בצורה יסודית ביותר את כל הבית כולל שרותים, אבמטיה ומטבח, שכמות האורחים הילדים, הנכנסים והיוצאים והסועדים של ימי הפסח, הותירה את חותמה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים...

4. לנקות את הכסאות של הסלון וגם את הספות שבלעו אל קרבם ערמות של מצות בדמות נתחים ועד קמח מצה, את הכל אני חייבת לרוקן במוקדם או במאוחר, לפני שיתערבבו עם כמויות החמץ שעתידות להיבלע שם בחודשים הקרובים עד לערב פסח הבא עלינו לטובה.

5. לסדר את ארון המשחקים שנהפך על כל תכולתו בימי החופש הארוכים, בהם הילדים לא ידעו את נפשם מרוב שעמום, אני צריכה למיין את החלקים, לנקות את המשחקים שנכחו אתנו בסעודות החג בסלון, וגם את אלו שנרמסו בין רגלי הילדים האורחים שלא טרחו לאסוף לפני שהמשיכו לרוקן את החצי השני של הארון.

6. לארגן באופן בהול את כל ארונות הבגדים, לארוז את בגדי החורף להוריד את בגדי הקיץ, לסדר, למיין, להעביר הלאה, לאחסן, לאורר.

7. ארגזי המצעים: לשלוח את שמיכות הפוך לניקוי יבש, לארוז אותם, להוריד שמיכות קיץ, לרוקן לאחסן.

8. לעשות שוב את המרפסת - החדר הראשון שניקיתי לפסח (לפני חנוכה) וכבר אין שום זכר לסדר ולניקיון עם כמויות האבק הלכלוך והסמרטוטים ששוכבים בפינה אפלה כאבן שאין לה הופכין.

9. לנקות את כל החלונות והתריסים שעברה עליהם סופת חול ולא הותירה ולו אף חלון אחד לרפואה, אחד כזה שניתן לראות מבעדו את המתחולל מחוץ לבית, ועוד היד נטויה בעונה המוזרה הזו הקרבה ובאה, אשר היא לא חורף ולא קיץ.

10. להתחיל לבנות את הלו"ז לעבודות הפסח הבא, כי עוד לא נספיק לסיים את הרשימה הזו, וכבר צריך להתחיל לנקות לפסח...

אז כמה חבל שפסח לא יכול היה להגיע - אחרי פסח.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית