מדרון חלקלק: הספר שירגש אותך

ספרו החדש של הסופר ג. הלוי מדרון חלקלק. הינו ספר מתח מצויין, מקורי ומרתק שאינו מבייש שום ספרות מתח עולמית. ספר חובה לאוהבי ספרות המתח * ג. הלוי מתאפיין בכתיבה בסגנון זורם, עכשווי, ציני ומתובל בחוש הומור יוצא מהכלל. אבל תמיד נקי ומוסרי להפליא. ובתוך המתח עוצר הנשימה, תגלה מסרים ותובנות נכונות ומחזקות, שיותירו בך רושם עז (ספרות)

מאמע | כיכר השבת |
מדרון חלקלק..
אברך אמריקאי סוחר בשר היכול להיות אח שלך, בן דוד ואפילו אתה בעצמך, מתחיל להתדרדר במדרון, שלא תבינו לא נכונה, הוא נשאר אברך משי מקפיד על קלה כחמורה, איש משפחה למופת, אך בהחלטה עסקית רוחנית לא נכונה, מתחילה הנפילה. בתחילה הוא עדיין יכול לעצור בכוחות עצמו אם רק יחליט נכונה אבל הוא בוחר בשתיקה. המאפיה האיטלקית נכנסת לתמונה, הפחד משתק, והוא עדיין שותק. מנסה לשנות זהות ולברוח, מצליח בכך לא רע, והופך למושיע של העיירה, חביבם של גדולי התורה. עד לעיניים הכחולות המגלות את הכל והוא שוב שוקע בביצה ומחליק במדרון.

בוגדים ומרגלים הם חלק מהעלילה אבל לא רק הם, ראשי דעא"ש בעירק מתכננים התקפה, ובמערב טומנים להם מלכודת דבש שלא נראתה כמותה, בתווך אותו אברך חסידי, שאינו מודע כלל לעובדה, שהוא בעצם משמש כלי מלחמה.

"מדרון חלקלק" הרשל' סוחר הבשר לא עמד בניסיון, פחד לאבד את הפרנסה, את המעמד בקהילה, את הכבוד והתהילה, ולבסוף התדרדר והחליק במדרון החלקלק, איבד מה שאפילו בחלום הכי שחור לא חלם שיקרה לו. העלילה כה מציאותית, היכולה לקרות לכל אחד, אם לא נדע שכסף אינו תכלית הכל, חייבים לשמור מכל משמר על הערכים היהודיים זהו המסר החשוב של הספר מדרון חלקלק.

קראו את הספר מדרון חלקלק ותהנו מכל מילה זו הבטחה! אך זהירות קחו את הזמן שלכם, את ספריו של ג. הלוי קוראים בנשימה עצורה, מהמילה הראשונה ועד האחרונה ללא הפסקה. ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות. הפצה ראשית גיטלר.

ג. הלוי מחברם של רבי המכר הנודעים: השידוך, כפרה בכפור, נשק סודי, הסמינר, היהלום, המרגל, שרביט קסמים, מדרון חלקלק, סדרת יוני גאוני (3 כרכים), סדרת חבורת צופן (9 כרכים), זינוק לאחור, דינה ילדה מיוחדת (2 כרכים), חותן איש האלוקים ועוד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית