10 תובנות ליום העצמאות

תעשו טובה ואל תשאלו אותי כל שנה מחדש "את רוצה להגיד לי שהבנים לומדים ביום העצמאות?" תתרגלו, ככה זה ב"חיידר" אבסורד או לא- זה המצב. גם אם תשאלו בפעם המאה. וחוץ מזה, זה באמת כל כך אכפת לכם שיש לי יום חופשי, כשחצי מהילדים שלי מסודרים? תודו שהייתם רוצים להתחלף איתי (עצמאות 2017)

מיכל סגל | כיכר השבת |
תובנות..
1. אם יום העצמאות חל ב ה' באייר, זה כבר סיבה לחגוג, שהרי יום העצמאות יזוז לכל כיוון אפשרי, ובלבד שלא יחול בו ביום, אולי כדי לבלבל את השטן. אם קורה שהוא פתאום כן חל בה' זה רק כדי לבלבל את השטן- שהתרגל כבר ל ו'...

2. אני רועדת מהיום בו המדינה תהיה בת 150, הכל ב 69 שקלים זה כבר בהחלט מכובד, המדינה לא צריכה לגדול יותר, מספיק!

3. מהות יום העצמאות היא ללא ספק הפיקניק, אשר על כן מצוה מן המובחר להדר בבשר משובח. אך אם אין ידו משגת, יוצא ידי חובה גם בכנפיים או נקניקיות או מרשמלו, ובלבד שיהיה "על האש".

4. נכון ביום העצמאות יש פקקים מטורפים? אז זהו שלא, כל שנה אני מופתעת מחדש לגלות שהעובדה הזו, היא לגמרי עלילת שווא. לידיעתכם- הכבישים ביום העצמאות ריקים יותר מיום כיפור, כל מי שאינו מנפנף זוכה לכביש פרטי, ולו רק לחוש את טעם הכביש הנקי בצהרי היום, שווה להניח את הנפנף לכמה דקות ולצאת אל הכביש, להתבשם מניחוח חרות ישראל האמיתית.

5. לכל מי שאכל אותה בשרפת חמץ, זה הזמן לתקן ולהיזכר מבעוד מועד לסגור היטב את כל חלונות הבית ולהפעיל מזגנים. כדי להיות סופר יעילים, מומלץ לכוון את השעון המעורר לנץ החמה, גיליתי שיש בפארקים זריזים המקדימים...

6. מי שכועס על החרדים, יכול ללכת ביום העצמאות לגן סאקר או לכל פיסת גן ציבורי אחר, יש שם שפע מנפנפים- שחורים לגמרי, שיושבים שם עם המנגל- שה לבית אבות, כן..כן הם שם, אל דאגה, לכו לצלם אותם...

7. תעשו טובה ואל תשאלו אותי כל שנה מחדש "את רוצה להגיד לי שהבנים לומדים ביום העצמאות?" תתרגלו, ככה זה ב"חיידרים" אבסורד או לא- זה המצב. גם אם תשאלו בפעם המאה. וחוץ מזה, זה באמת כל כך אכפת לכם שיש לי יום חופשי, כשחצי מהילדים שלי מסודרים? תודו שהייתם רוצים להתחלף איתי...

8. מידי שנה בשנה יום העצמאות חל בעיצומם של ימי ספירת העומר, אז במקרה שתמצאו חרדי שהתגלח בו ביום, אל תבנו על זה שהוא סובר שיום העצמאות דוחה את הספירה, תנסו להיות יצירתיים... למשל : יש עדיין כאלו שמנפנפים לבעלי לאות אזהרה, על כך שביום העצמאות לפני שנתיים, הוא הסתובב בראש חוצות מסופר ומגולח למשעי. אז יאלה תרגעו! הוא לא עבר למגזר אחר, סה"כ היה באותו יום ברית לבן שלו (כן, מגיע לנו מזל טוב, יום הולדת ליהונתן..)

9. התסריט הזה של החרדים על נשותיהם, טפיהם, זקניהם וצאנם- מהופנטים אל המטס, הוא אמיתי לגמרי, מה אתם רוצים? תגידו תודה שיש עוד מישהו שזה עוד מעניין אותו (בנינו, לא בטוח שזה שווה הרמת ראש מהאייפון...), תודו שאם לא החרדים, המטס היה פושט את הרגל, טוב שיש מי שעוד טורח להתעניין ולהגיד "כל הכבוד לצה"ל"..

10. גם אם אתם לא רואים אותי בפארקים, אל דאגה! החיים שלי תותים, אני גם מוצאת זמן לומר תודה: "תודה על הרוח תודה, שאין לי זמן לנוח תודה, תודה על השבת תודה על שלשה בנים ובת תודה, תודה על כל היופי תודה ,על התיקון על המהות תודה, תודה על החרות! תודה על כל מה שבראת... " יאלה תהנו!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית