עצמאות לא רק לאניני טעם

ככה זה כשאת עושה מה שאת ממש אוהבת, נוצרת חוויה של לחיבור בין העולם האישי, הפנימי למול העולם הגדול. עצמאות זה מתכון ולא רק לאניני טעם (יום העצמאות 2017)

מורן פינטו | כיכר השבת |
אנינת טעם
גם כשאנחנו עושים את מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות בחיינו, יש את הבחירות האלו שתופסות אותנו כל פעם מחדש, בתוך העשיה האהובה הזו, אנחנו צריכים לבחור גם בין טוב לטוב, בין טוב לרע קל יותר. אבל בין טוב יותר לטוב פחות היחס משתנה. כן, ככה זה גם בכמויות, גם בטעמים כאשר אנחנו ניצבים מול רגעי העשיה המתפרצת אנחנו מתלבטים, חושבים וחייבים לבחור באופן אישי של אני עם עצמי את הטוב ביותר.

עצמאות מדינית, היא מרקם אנושי מתובל במשך שנים שקופל בשכבות של ניצחונות, כישלונות ועוד שלל תוספים ומוצרים שמהם מורכבים החיים. הצורך בלייצר בסיס חזק ואיתן ועליו לבנות יצירת מופת, הולך ומתגבש כל הזמן לנגד עיננו. כן, כמו בכל דבר בחיים - הרצון הזה לייצר, לעשות את הכל על הצד הטוב ביותר, שכולם יאהבו ויהיו מרוצים, נמצא בכל אחד מאיתנו - לרצון הזה קוראים 'עצמאות'.

עצמאות בשבילי זה לבחור בטוב תמיד ולהשתמש בכלים שהקב"ה נותן לי מדי בוקר ולעשות איתם רק את הדברים הטובים ביותר, מתוך אמונה מלאה שהקב"ה מוליך אותי ואת העולם לעתיד טוב.. וגם מה שלא, הכל לטובה!

מתפללת שהעצמאות שלנו תיהיה מתוך אהבת ה' אמיתית.. ויראת שמים, לעשות את מה שאני אוהבת מאוד ולבקש מהקב"ה לפתוח לי את הראש ואת חוש הטעם, לייצר מתכונים חדשים מידי יום מיתוך סיפוק ולדעת שהכל יוצא מושלם. ליצור מחדש כל יום דבר טוב לסביבה הקרובה והרחוקה שלי ולקבל ולתת השראה לסובבים אותי.

לראות רק את העתיד ולא לעצור אף פעם אפילו בתקופת קשות, כי אין לנו את האפשרות לעצור, חייבים להמשיך כל הזמן קדימה.

ולמי שאוהב סלט ירקות צלויים (משוויה) 'עצמאי' במיוחד!

רכיבים:

1 חציל בלאדי 4 עגבניות 2 פלפלים חריפים 2 גמבות אדומות 6 שיני שום מלח לימון שמן זית

אופן ההכנה:

  • על המנגל הבוער מניחים את הירקות לצליה טובה מכל הכוונים... ומעבירים לשקית
  • מקררים ומקלפים את הקליפה
  • קוצצים את כל הירקות דק דק
  • מוסיפים את השום קצוץ דק
  • מעבירים לקערה ומתבלים.

*מורן פינטו אניני טעם, mpinto166

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית