עצמאית? תעשי רק מה שנכון וטוב עבורך

לכל אחת מאיתנו למילה 'עצמאות' יש משמעות שונה ואישית לכשעצמה. עצמאות היא לא רק מילת כיבוש או ניצחון היא גם דרך חיים שמובילה כל אחת אל המקום בו נכון עבורה להיות (עצמאות 2017)

רחלי ביטון | כיכר השבת |
בוחרת בעצמאות
עצמאות בשבילי היא בחירה, היא החלטה של יום בהיר ואינספור שעות לילה קטנות שהביאו אותי להבנה חדה וברורה, העצמאות שלי היא האפשרות לייצר לעצמי ל"וז כל יום מחדש. האופן בו אני מפעילה את שיקול הדעת היא מחייבת מחד ומשחררת מאידך..

אני מוצאת עצמי מתחבטת בשאלה אמיתית היכן ידעת לבחור? בעצמאות או בהיותך שכירה ולמען האמת והאבסורד הגדול דווקא עצמאותי היא שמציבה לי רף גבוה ומחייבת אותי לתוצאות וציונים גבוהים יותר, העצמאות שלי יצרה בי איזשהו שילטון פנימי ומישטר. בחרתי בעצמאות האישית שלי ואני עדיין בוחרת בה.

רק בהיותך נתונה תחת חסותה הינך מגלה בעצמך רבדים שלא הכרת.. כוחות, אחריות, רצון, להוכיח לעולם וקודם כל לעצמי הנה ראי בחרת נכון.

העצמאות האישית שלי היא הדרך לשנות ביום בהיר את כיסוי הראש שלי, לקרוא תיגר על ייצרי ולהחליט אני חובשת כיסוי ראש כזה שלא מתפשר, כזה שמקשה, כזה שמערער קימעה, כזה שמציב לך רף גבוה כזו אני מחפשת אתגרים והופכת אותם לסמל לדגל ולדרך. העצמאות הזו לבחור בדרך ה' לעבוד אותו באהבה ללא פשרות, ללא הקלות בדרך הקשה אבל המתגמלת.

אני בוחרת להיות בת של מלך!אני בוחרת להרים על נס ועל הפיד את כיסויי הראש ולייצר עצמאות באופן התפיסה הנורמטיבית והמקובלת לייצר שינוי ולהוכיח שאפשר. אפשר לחבוש כיסוי מלא ובסטייל, אפשר לוותר על שיער לטובת כיסוי כזה או אחר ולא להרגיש שהפסדתי, להרגיש שבחרתי.

עצמאות שמח!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית