האחיינים של פיפא גנבו את ההצגה

פיפא, אחותה הצעירה של הדוכסית קייט מידלטון, נישאה השבוע לבחיר ליבה ג׳יימס מתייוס. ואם חשבנו שאת הפוקוס תקח כמובן הכלה המאושרת, הופתענו לראות כי דווקא האחיינים הנסיכים הקטנים, הנסיך ג׳ורג׳ והנסיכה שרלוט. שהיו גם המלווים הצמודים של פיפא, הם אלו שגנבו את כל ההצגה (מהעולם)

גילי שלום | כיכר השבת |
גנבו את החתונה..
מזל טוב לממלכת בריטניה, אחותה הצעירה של הדוכסית קייט מידלטון ,פיפא (33), התחתנה עם בחיר ליבה ג׳ימס מתיוס (41) השבוע באירוע מתוקשר ברחבי העולם. ג׳יימס, בעלה הטרי של פיפא הוא איש עסקים ובעל חברת ייעוץ מוצלחת בממלכת בריטניה. בעברו של ג׳יימס הוא היה נהג מרוצים ידוע,אך עתה פרש ודבק בעסקיו חובקי עולם.

בעוד שאחותה הגדולה קייט, בחרה לעשות אירוע ענק עם כ-1500 משתתפים, פיפא בחרה אירוע צנוע ומופנם במקום קטן בעיירת יורקשייר. לא רק שצמצמה את מספר המשתתפים, גם השמיים נסגרו, שמא חברת חדשות סקרנית תשלח איזה רחפן שיתעד את החתונה או ינסה להוציא לעולם איזו תמונה לפני שיעשו זאת הזוג המאושר בעצמו.

ההפתעה הגדולה ביותר, היא שהכלה לא בחרה באחותה כמלווה הצמודה שלה, (כפי שעשתה קייט בחתונתה) אלא בחרה פיפא דווקא בנסיך והנסיכה ג׳ורג׳ ושרלוט, האחיינים המתוקים שלה - ילדיה הקטנים של הדוכסית. מה גם שההפתעה לא אכזבה את עצמה, מסתבר שהם 'גנבו את ההצגה'. כבר בתחילת האירוע ניתן היה לראות את הנסיך הקטן מנופף למצלמות ומחייך ללא סוף. לאחר מכן בטקס הליווי שבהם התכנסו כל ילדי המלוכה ופיזרו פרחים בשטיח האדום, כשהם לבושים בתלבושת אחידה ומלכותית.

גם קייט (כרגיל לא) הפתיע עם השמלה הפשוטה שלה והכל-כך מלכותית. בתמונות שבכל אופן נפלו בידי הרשת ניתן לראות גם את הנסיך הארי מגיע לאיזור, ועוד כמה שמות גדולים בממלכה הבריטית. מה שקסום באירוע הזה, היה הלבוש הצנוע והמלכותי שלבשו הנשים בחתונה, יפה להן צניעות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית