הנסיכה שויתרה על הכתר

שמענו על לא מעט סיפורי סינדרלה, הנסיך האגדי לקח לו נערה בת מיעוטים ונשא אותה לאישה. אך, הפעם קבלו טוויסט בעלילה.. מה תגידו על נסיכה שוויתרה על הכתר בשביל להינשא לבחיר ליבה - בן המיעוטים?

גילי שלום | כיכר השבת |
ויתרה על המלוכה..
בשבוע שעבר הכריזה נסיכת מאקו היפנית, כי היא מאורסת לבחיר ליבה הבחור קיי קומורו. אזרח פשוט כאחד האדם העובד במשרד עורכי דין ולומד לתואר השני שלו. לפי החוק היפני, כאשר בת מלוכה מתחתנת עם אחד שאינו בן מלוכה, היא מאבדת את מקומה במשפחה המלכותית ואת התואר נסיכה.
,אז איך הם בכלל הכירו? הנסיכה מאקו וארוסה קומורו הכירו בשנת 2012 כאשר שניהם למדו באוניברסיטה הגבוהה בטוקיו. בזמן הלימודים נשלחו התלמידים לכפר נופש בתור קמפיין מכירות. קומורו כיכב בתפקיד ״נסיך הים״, ומאקו הייתה אחראית על המכירות ומהר מאד הם החליטו להתארס. האירוסין התקבלו רשמית רק לאחר טקס חילופי המתנות, טקס שחייב לעבור כל זוג צעיר לפני אירוסיו.,לפי הכללים ביפן, היחידים שיוכלו לרשת את כס המלוכה, הם גברים בלבד. כיום ישנם אך ורק שלושה יורשים שרשאים לקבל את הכתר. האחים נארוהיטו ואקישינו ובנו הקטן של אקישינו, הנסיך היסאהיטו. אך מלבדה של הנסיכה מאקו, ישנן עוד שש נסיכות במלוכה שעדיין רווקות, וגם הן יכולות לאבד את מקומן בכס המלוכה לו יינשאו לפשוטי העם.,,מאקו לא הייתה היחידה במשפחת המלוכה שעשתה את הצעד הזה ונישאה לאחד מפשוטי העם. גם דודתה, סאיאקו, נישאה בשנת 2005 לסוכן נדל״ן. סאיאקו הייתה הבת היחידה של הקיסר. ביפן ישנו פחד גדול על כך שמשפחת המלוכה מצטמצמת וקטנה. כיום משפחת המלוכה מונה כ-19 נפשות שמתוכן 14 נשים. במקרה ומשפחת המלוכה תצטמטם יותר, החשש כי לא יהיו בה מספיק חברים שימלאו את התפקידים השונים בממלכה, גדל וגדל.,
‏(צילומסך מיתוך יוטיוב)

אז איך הם בכלל הכירו? הנסיכה מאקו וארוסה קומורו הכירו בשנת 2012 כאשר שניהם למדו באוניברסיטה הגבוהה בטוקיו. בזמן הלימודים נשלחו התלמידים לכפר נופש בתור קמפיין מכירות. קומורו כיכב בתפקיד ״נסיך הים״, ומאקו הייתה אחראית על המכירות ומהר מאד הם החליטו להתארס. האירוסין התקבלו רשמית רק לאחר טקס חילופי המתנות, טקס שחייב לעבור כל זוג צעיר לפני אירוסיו.

לפי הכללים ביפן, היחידים שיוכלו לרשת את כס המלוכה, הם גברים בלבד. כיום ישנם אך ורק שלושה יורשים שרשאים לקבל את הכתר. האחים נארוהיטו ואקישינו ובנו הקטן של אקישינו, הנסיך היסאהיטו. אך מלבדה של הנסיכה מאקו, ישנן עוד שש נסיכות במלוכה שעדיין רווקות, וגם הן יכולות לאבד את מקומן בכס המלוכה לו יינשאו לפשוטי העם.

‏(צילומסך מיתוך יוטיוב)

מאקו לא הייתה היחידה במשפחת המלוכה שעשתה את הצעד הזה ונישאה לאחד מפשוטי העם. גם דודתה, סאיאקו, נישאה בשנת 2005 לסוכן נדל״ן. סאיאקו הייתה הבת היחידה של הקיסר. ביפן ישנו פחד גדול על כך שמשפחת המלוכה מצטמצמת וקטנה. כיום משפחת המלוכה מונה כ-19 נפשות שמתוכן 14 נשים. במקרה ומשפחת המלוכה תצטמטם יותר, החשש כי לא יהיו בה מספיק חברים שימלאו את התפקידים השונים בממלכה, גדל וגדל.

‏(צילומסך מיתוך יוטיוב)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית