עירנות של שוטר מנעה טביעה של פעוט

סיפור הצלה מרגש ויוצא דופן, אם עד כה שוטרים לא היה הדבר האהוד עלינו ביותר, אולי מעתה כבר תפיסתנו לגבם תהיה שונה לגמרי * הסרטון הבא ירגש אתכם במיוחד * השוטר הטוב

גילי שלום | כיכר השבת |
הפעוט כמעט טבע..
זו שיגרתו של כל שוטר ממוצע, וכך גם לשוטר אהרון בולמר שיצא לסקירה שגרתית ברחובות העיר. קריאה בקשר שאומרת כי ליד האגם מתחוללת מהומה והשוטר אהרון מתבקש להגיע למקום ולהרגיע את הרוחות.

אהרון שהגיע למקום, כלל לא ראה שום מהומה ושום דבר חריג. אך הוא החליט בעקבות מאינטואיציה להסתובב במקום ולסקור את אזור האגם. הוא יצא מהניידת עליה נהג והחל לבחון את המקום. כשלפתע הוא מבחין בתנועות חשודות מכיוון האגם, הוא התקרב במהירות למקום ובשניה אחת הבחין כי ילד קטן נמצא באגם ונאבק עם המים. אהרון שלא חשבומיד קפץ אל תוך המים ובנשימה האחרונה הוציא את הילדון בן הארבע (שהתגלה כסובל מאוטיזם) שהוא כולו רועד רטוב ומתקשה לנשום.

אהרון מייד צעק אל העוברים והשבים כי יקראו במהירות לאמבולנס ,שבזמן הזה העביר את הילד לעובר אורח וביקשו שיכסה את הילד בג׳אקט שלבש .בזמן הזה ניסה אהרון להסדיר את נשימותיו ואת שיניו הנוקשות.

הילד הועבר אל בית החולים לבדיקה, והמשטרה החלה לחפש אחרי הוריו של הילד, ששהו ברחוב המקביל מחפשים מבוהלים אחר ילדם הקטן שנעלם מהעגלה. ההורים נלקחו לחקירה והילד חזר לאיתנו.

בארצות הברית כמידי שנה מתים מאות ילדים הסובלים מאוטיזם בטביעה, המשטרה המקומית יצאה בקמפיין המעלה את מודעות הסכנה בעניין.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית