עונת החתונות: איך תתלבשי לאירוע הקרוב?

עונת השמחות לפנינו, ואני יכולה לספר לכם שרק בשבוע האחרון ביליתי ב-5 חתונות. 2 בר מצוות, ברית, וחגיגת בת מצווה, התעייפתן נכון?

מאמע | כיכר השבת |
עונת החתונות..
רגע לפני שאני מנצלת את מכירות סוף העונה קבלו את הטיפים של הסטייליסטית דניאל לוזון. לפני שאת בכלל מתחילה לחפש את הבגד לאירוע, חשוב מאד לשאול את עצמך מספר שאלות:

1. של מי האירוע: האם של מישהו קרוב או של מישהו שאת לא ממש מכירה. אם את קרובת משפחה מדרגה ראשונה, את יודעת שאת חייבת למצוא פריט מיוחד, שונה ומעניין. למשל שמלה ארוכה מבד מבריק שמתנפנף עם כל צעד שלך. אם את חברה שקופצת להגיד מזל טוב, לכי על משהו פשוט, גזרה קלאסית.

משהו באמצע. למשל: בחרי משהו בצבעים נייטרלים בגזרה מעניינת, או על צבע חזק בגזרה קלאסית. תזכרי, זאת לא תחפושת, תלבשי משהו שהוא חגיגי ומפואר יותר.

2. לא רק שחור - פריט בצבע ישובב יותר, רק חשוב מאד שהוא יחמיא לך.

3. התייעצי - אם את לא מאד מודעת למה באמת מתאים לך מבחינת גזרות וצבעים- אל תלכי לבד לחנויות! קחי איתך אנשים שאת סומכת עליהם לחלוטין מבחינה אופנתית, ואם אין כאלו, קחי סטייליסטית אישית.

4. אביזרים - אין מראה מושלם ללא איבזור. אביזרים הם חלק בלתי נפרד מכל מראה. אחרי שכבר יש לך את השמלה מאד קל לאבזר. אם המראה מאד נקי ושקט, אפשר להוסיף אביזר בולט שיתן את הטון. אם את לובשת צבעים כהים – בהחלט מומלץ ורצוי להוסיף אביזר שיוסיף צבע וירענן את כל המראה .אם הלבוש צבעוני - הוסיפי משהו עדין וקטן.

5. ניסוי ותהייה היא הדרך היחידה למצוא את הליטוש האחרון למראה.

עם הטיפים של הסטייליסטית יצאתי לדרך. ברשת רנואר מצאתי קולקציית אירועים יפהפיה, שמלות ערב בצבעי שחור, שמלות אוסקר השם מעיד על העיצוב שמתאים לאירועי חתונה, ושבע ברכות, לצד השמלות השחורות, שמלות בצבעים בהירים, שמלה ורודה שאם סנדל מתאים הלוק יהיה מושלם.

לאירוע בוקר רשת רנואר מציעה לך לשלב חולצה לבנה מדוגמת עם חצאית שחורה שפסים לבנים בצידה יכולים להשלים כל בגד. הנעליים הם המסגרת לבגד, הבאנו לכם מספר דוגמאות שיעשו לכם את האירוע.

1. של מי האירוע: האם של מישהו קרוב או של מישהו שאת לא ממש מכירה. אם את קרובת משפחה מדרגה ראשונה, את יודעת שאת חייבת למצוא פריט מיוחד, שונה ומעניין. למשל שמלה ארוכה מבד מבריק שמתנפנף עם כל צעד שלך. אם את חברה שקופצת להגיד מזל טוב, לכי על משהו פשוט, גזרה קלאסית.,משהו באמצע. למשל: בחרי משהו בצבעים נייטרלים בגזרה מעניינת, או על צבע חזק בגזרה קלאסית. תזכרי, זאת לא תחפושת, תלבשי משהו שהוא חגיגי ומפואר יותר.,2. לא רק שחור - פריט בצבע ישובב יותר, רק חשוב מאד שהוא יחמיא לך.,3. התייעצי - אם את לא מאד מודעת למה באמת מתאים לך מבחינת גזרות וצבעים- אל תלכי לבד לחנויות! קחי איתך אנשים שאת סומכת עליהם לחלוטין מבחינה אופנתית, ואם אין כאלו, קחי סטייליסטית אישית. ,4. אביזרים - אין מראה מושלם ללא איבזור. אביזרים הם חלק בלתי נפרד מכל מראה. אחרי שכבר יש לך את השמלה מאד קל לאבזר. אם המראה מאד נקי ושקט, אפשר להוסיף אביזר בולט שיתן את הטון. אם את לובשת צבעים כהים – בהחלט מומלץ ורצוי להוסיף אביזר שיוסיף צבע וירענן את כל המראה .אם הלבוש צבעוני - הוסיפי משהו עדין וקטן.,5. ניסוי ותהייה היא הדרך היחידה למצוא את הליטוש האחרון למראה.,עם הטיפים של הסטייליסטית יצאתי לדרך. ברשת רנואר מצאתי קולקציית אירועים יפהפיה, שמלות ערב בצבעי שחור, שמלות אוסקר השם מעיד על העיצוב שמתאים לאירועי חתונה, ושבע ברכות, לצד השמלות השחורות, שמלות בצבעים בהירים, שמלה ורודה שאם סנדל מתאים הלוק יהיה מושלם.,לאירוע בוקר רשת רנואר מציעה לך לשלב חולצה לבנה מדוגמת עם חצאית שחורה שפסים לבנים בצידה יכולים להשלים כל בגד. הנעליים הם המסגרת לבגד, הבאנו לכם מספר דוגמאות שיעשו לכם את האירוע.,,,,,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית