מלניה טראמפ תהיה 'הדיאנה האהובה' של אמריקה

מלניה טראמפ הגברת הראשונה של ארצות הברית מתגלה גם כאשה הראשונה האהובה. החיבור שלה לעם, השתיקות ובעיקר כל ההתנהלות הממלכתית שלה מעוררת זיכרונות טובים עוד מימי הנסיכה דיאנה * אלין שלמה בניתוח נומרולוגי מעניין, מה מצפה למלניה בבית הלבן? הלוחשת למספרים

אלין שלמה | כיכר השבת |

26.4.1970 - מלניה טראמפ

1996- שנת ה -1 בחייה של מלניה.

ברגע מכונן אחד בשלהי 1996 הבינה מלניה שהיא חייבת שינוי. דחיפת השנים הנמרולוגיות 7.8.9. שנים מלאות מעברים ושינוים. עליות ומורדות עם שיעורים ותובנות. הגיעה מלניה לשנת האחת. שנה של דחיפה קדימה עם המון חשיבה חדה וראיית העתיד שגרמו למלניה לקבל את החלטת חייה ולעשות שינוי בדמות מעבר חד אל הלא נודע בעבורה, העיר ניו יורק.

בנקודה זו אני מדמה את מלניה לרדאר שסורק את יום האתמול ואת היום הבא אחריו. בנקודה זו כל רובד ורובד בחיי מלניה מלאת האתגרים מקבל פאן אחר ומשמעותי. מקדמת את עצמה ודוחפת מרפקים להגיע למקום שבו היא חושבת שהיא צריכה להיות. דוחפת לשינויי מעמד מחיי דוגמנית, לאירועים נוצצים ונשפים עם אנשי העסקים מהמשפיעים בעולם.

מלניה דוחפת את כל רגשותיה ועוטה את עצמה בשריון שמדמה אדם בתקופות היסטוריית שיוצא לקרב על חייו.

1998- פגישה עם דונלד טראמפ.

סוף שנה 2 - של מלניה וכניסה אדירה לשנה נמרולוגית שלוש הכירה את האיש שהולך להגשים לה את כל החלומות ולהפוך אותה עם השנים קדימה ל"גברת הראשונה של ארה"ב".

בדיוק בשנה השלוש התחילה מלניה לכבוש את טראמפ והפעילה עליו את הדבר היחיד לו היה זקוק מעבר להכל. "יציבות ואיזון".

החכמה של מלניה היצירתיות העצומה שבה, החדות ללא פשרות גרמו לה לגעת ב"עקב אכילס" של טראמפ. בלא משים מצא טראמפ מולו אשה אלה מלכה, יפת תואר יציבה, מאוזנת ומלאת רגש אימהי ואכפתי. היא האשה שדחפה ייצבה איזנה את מי שהפך לימים נשיא ארה"ב.

2004-2000 -דבקות במטרה.

בשלב זה מלניה כבר חדורת מוטיבציה ומבינה שטראמפ זה האיש לו פיללה. מערכת יחסים רצופה עליות ומורדות. לעניית דעתי ניסיות כושלים של הבאת ילד לעולם ואף הריון שלא צלח. ממשיכה מלניה להיצמד ולבנות את מעמדה בעולם העסקי לצד בן זוגה. מלניה דוחפת את עצמה בכריזמה ללא פשרות מתפנה לעולם החסד בדמות אירגוני צדקה ופעילותה מעוררת השראה.

2005- נישואין

שחר חדש הפציע בחייה של מלניה. שנת האחת של מלנייה חוזרת ובענק. ושוב מתחיל מחזור נמרולוגי שדוחף קדימה. ומלניה דוחפת למעמד בלתי ניתן לערעור. נישואין. כבר בעת הזו לעניות דעתי נשאה ברחמה את ילדה הראשון ולימים תלד את בארון.

יחד עם לידת בנה קיבלה מלניה אזרחות אמריקאית ובשפתנו היום..."הגיעה ליעד".

2016 - מרוץ לנשיאות

שנה נמרולוגית 3 - מעניקים למלניה הזדמנות פז לצאת לעולם. עד לנקודה זו הייתה מלניה הדמות שמאזנת בין עסקים למשפחתיות. וידעה להפגין יציבות ללא מפריע. טראמפ הידוע בפלירטוטיו הרבים. חזר תמיד לאשה "אלה" שהעניקה לו יציבות משפחתיות וחכמה. אט אט הפכה הדוגמנית לסוג של אשה מלכה חכמה ואסטרטגית בעבור בעלה. כאן בשנה שלוש כבשה מלניה את מעמדה ועברה מהפך מתבקש בתחום הרגש שלה.

סוף סוף הרגישה בטוחה להוציא את הרגשות שהיו חבויים איי שם בתחתית התת מודע עוד משחר ילדותה. ועצם לידת הג'וניור בארון, סגרה מעגל רגשי עמוק. והייקום דחף אותה להיות האשה מלכה. כמו כן, התחילה מלניה לשנות את סגנון לבושה להתעסק בתזונה נכונה ועשיית ספורט כגורם עיקרי להוצאת הרגשות שלה.

2017 - הבית הלבן

שנה נמרולוגית 4 - מלניה צוללת לשנת הארבע שנה יציבה ומודיעה לעולם שמיד עם סיום לימודיו של הבן, תעבור להתגורר בבית הלבן. בנקודה זו מלניה הולכת לשנה לא פשוטה ולעניות דעתי אף תעשה מעבר חוזר בשנה אחרי לניו יורק בחזרה.

בשנה זו עשוייה מלניה לאבד את אחד מהוריה. זו שנה שבה היא מתבקשת לעבור סוג של "טריפת קלפים וחישוב מסלול מחדש". אם תעשה מלניה את התהליך נכון, ותבין שהיקום מכין אותה לפריצת דרך הכרה ופרסום ענקי. זכתה מלניה בכל הקופה.

היא הולכת להפוך מאשה שנויה במחלוקת ויש היאמרו שנואה. לאשה פופולרית מצליחה וכובשת כהרגלה. היא תמנף את פעילותה באירועי צדקה ותהפוך להיות "דיאנה" האהובה של ארצות הברית.

אני צופה למלניה שנים של מזל וברכה, שימוש נכון והחלטתי במעמדה. היא תשכיל לכבוש את העם והעולם ויחד עם זו תמיד תשאר בצד בעולם של חסד ונתינה. מלניה למדה ו"ניצלה" נכון את השיעורים שלה ואת השנים הנמרולוגיות שלה.

היא תמשיך להיות הדמות המאזנת את נשיא ארה"ב. ותעניק לו יציבות עם השראה ללא לאות.

הכותבת היא מנטורית להצלחה אישית ועסקית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית