הילד רוצה להישאר ער בליל שבועות?

גם הילד שלך מתכנן כבר שבועיים להיות ער כל הלילה? גם את שואלת את עצמך איך הוא יעשה את זה? ומה אם לא יצליח? ושלא ייעלב אם תאמרי לו לחזור? כמה מחשבות עוברות בראשינו עם הבקשה הזו של ילדנו * הנה מספר טיפים להעביר ליל שבועות ללא בכיות של הילדים, ללא ויכוחי סרק, בלי שהוא יירדם בבית הכנסת רק בשביל להוכיח שהוא גדול (שבועות, ילדים)

מנוחה פוקס | כיכר השבת |
תני לו להבין..
טיפים שיעזרו לך לצלוח את ליל שבועות בשלום..

1. הפסיקי להתווכח אתו ברגע זה. כל וויכוח גורר וויכוח, מעולם לא יצא משהו טוב מוויכוח. ברגע שתפסיקי להתווכח הוא יהיה פנוי לחשוב לעצמו אם זה מתאים לו, לחשוב אם הוא מספיק גדול, לחשוב אם כדאי לו לחכות עוד שנה עד שיגדל קצת
ואם הוא חושב שאפשרי להצליח, כשהוא רגיל לישון בכל לילה 9 שעות עגולות.

2. אל תחששי לתורה שלו, ברור שלא כל ילד, בכל גיל מסוגל לשבת ללמוד לילה שלם. ברור שאם הוא מסוגל, את, כאימא, יודעת זאת ולכן את יכולה להרשות לו לעשות זאת, ולשמוח בשמחתו כשמצליח.

3. שוחחי אתו על הלילה הזה, שהוא שמע בבית הספר שצריך להיות ערים בו, שיחה שאינה מייגעת מביאה לכך שהילד בעצמו יפרוק את לבטיו. הוא יעלה את הנושא ויאמר שהוא אינו יודע איך יצליח להישאר ער. שאלי אותו אם רוצה לשמוע כמה רעיונות מפיך. אם כן נסי לייעץ לו.

4. תני לילד להבין שילד בגילו, שרגיל לישון כך וכך שעות והפעם ישן פחות – זה דבר גדול.

5. הציעי לילד ללכת ללמוד בתחילת הלילה, להיכנס לנוח לכמה שעות ולקום מוקדם בבוקר כדי להמשיך.

6. תוכלי להציע לו כנגד לשכב לישון למספר שעות ולאחריהן לקום וללכת ללמוד.

לסיכום: ילד שלא לוחצים אותו לעשות דבר שאינו יכול, רוצה לעשות את הדבר מיוזמתו. ילד שלא מתווכחים אתו כשרוצה לעשות דבר כלשהו – חושב בהגיון ומקשיב לנאמר לו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית