בלבן: הלוק המנצח לחג השבועות

מה מחדשות לנו המעצבות הישראליות בשיק צנוע לשבועות? ואיזה לוק הוא המנצח? * גילי שלום בחרה ב-3 מעצבות ולוק שבועי אחד מנצח לכבוד שבועות (סטייל, אופנה)

גילי שלום | כיכר השבת |
לבן, לבן וסגול..

שבוע שעבר עלינו לטובה השיק שבר שיאים. אין סוף אירועים והפתעות, וגם ממעבר לים הפתיעו את ארצנו הקטנטונת. בכלל המעצבות מהמגזר כבר יושבות שבועות על גבי שבועות להביא לנו את הלוק המושלם לשבועות.. וגם לעונת החתונות.

מה 'בישלו' לנו המעצבות לתקופה מלאת השמחות הזו?

אז בראש ובראשונה אני חייבת לשים דגש על מעצבת, שכל שמלה שלה היא יצירת אמנות ממש. הלו היא ברוריה חריטן. הרבה אני לא יודעת עליה, אך שמלותיה האגדיות עוצרות נשימה...ברוריה עיצבה קולקציית קיץ 2017 בטוב טעם ומשאירה טעם של עוד.. יש כלות בקהל?

,,,צילום: שי פרנקו,,שרה ליבוביץ׳ ,,,,‏צילום: דיאנה חן,הדסה,,,,‏צילום: אלמוג גבאי

‏ ‏המעצבת השניה והמוכשרת והשיק שנוטף מעיצוביה, היא שהשיקה גם היא קולקציית חג מהממת, את עיניי צדו דווקא שתי שמלות לבנות יפייפיות. אך אין ספק, העולם עוד ישמע על המעצבת הצעירה הזו, שרה, עתיד יש! ‏ ‏ והשלישית והאחרונה שאקח לפינתי השבוע, היא בעלת המותג hadyo. הילדונת הזו (שאגב, תאחלנה לה מזל טוב כי המוכשרת הזו מתחתנת!) עיצבה גם היא את קולקציית קיץ 2017, בוורוד ושילובי לבן פרחים סגלגל, צבעי האדום, וורוד כתום, סגול בדיוק כמו שהיא אוהבת.. ‏ ‏

הלוק השבועי: הפעם בחרתי ב ZARA בלוק השבועי והמנצח שלי...

‏ אם ישנה אהבה שאינה מאכזבת, זו אהבה לזארה. או איך שחברתי נוהגת לקרוא לה ״זארה אמנו״. הלוק החגיגי והטהור מתאים ביותר לחג השבועות, או בכלל לאווירה הקייצית והפרחונית שנכנסנו אליה.

החולצה הוורודה עם שרוולים נפתחים שמשרים לך הרגשה של קלילות ושל כיף, החצאית מגיעה מתחת לברך (השבח לאל) עם שילוב הסנדל עם העקבון, התיק הבנני שכל-כך מפוצץ שיקיות, ומשקף הטייסים שהופך את כל לוק לשיקי ומעניין יותר.

חג שבועות שמח!!

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית