שואפת לשיק אירופאי מעודכן? לכי על מטפחת

רייצ'ל ביטון שעומדת מאחורי מותג Rachel לקחה על עצמה משימה שהיא לא פחות מאידאולוגיה ערכית: להפוך את חבישת כיסויי הראש לחוויה מעצימה, איכותית ואופנתית לא פחות. כך היא עושה את זה כבר למעלה מעשור (יופי, אופנה)

רייצ'ל ביטון | כיכר השבת |
מטפחות זה כיסוי הראש הכי חם עכשיו

רוב הכתבות שלי עוסקות בעיקר בטיפוח כיסוי הראש; איך לרענן, לרפרש ולגרום לעצמך להיראות במיטבך אפילו ולמרות כיסוי הראש - זו האג'נדה שלי, זה המוטו וכך אני פועלת. כלומר, יוצרת, בידיעה ברורה ובתקווה שאני עושה כאן משהו בעולם הזה, שאני משאירה כאן סוג של חותם. והפידבק, הו הפידבק, הוא שמתדלק אותי כל פעם מחדש. ‏בעצם, את הכי יפה שנוח לך (צילום: Rachel)

אני מוצאת את עצמי כבר תכף עשור מוקפת בדים, חוטים, כפתורים ופנינים. תכף עשור שאני מעצבת מציאות חדשה, קלה ומחמיאה יותר עבור מי שכמוני, בחרו לכסות את הראש באופן מלא. אכן, סוגיה לא פשוטה לכשעצמה, אבל דווקא מהצורך האישי שלי אני מוצאת עצמי ממציאה ומכתיבה אופנה חדשה, ז'אנר חדש של חובשות כיסוי ראש בהידור - תרתי משמע - ומבחינתי, אין כאן ולו לרגע סתירה. הרי אישה נועדה ליופי, ואם אני יכולה לעשות משהו בנידון אני אכן עושה.

הראש שלי עסוק תמיד בחיפוש אחר הטרנד הבא בעולם האופנה. בתצוגה האחרונה של לואי ויטון וגוצ'י ראינו נציגות נכבדה לכיסוי ראש ואת ההשראה שלי אני שואבת מטרנדים מובילים ברחבי העולם, ומושפעת הרבה מהמראה האנגלי המוקפד סטייל קייט מידלטון ושכמותה, שמופיעות למסיבות הקוקטייל הרבות עם כובעים יפהפיים שאני כל כך רוצה לעצמי.

‏כמו באירופה (צילום: Rachel)

וסוף סוף הרעיון, היצירה, הרצון והחלום חברו יחד לכדי מציאות.

תמיד חלמתי על חנות בוטיק עם שיק אירופאי (מסתבר שהטיולים באירופה השפיעו עליי חזק). כל פעם מחדש אני נהנית לראות חנויות מעצבים מעוצבות בטוב טעם, כך שהחנות נשארת אצלך בתודעה עוד הרבה זמן גם אם לא קנית שם כלום - וכזו חוויה רציתי לייצר ללקוחה שלי. לא עוד חנות, לא עוד מדפים עמוסים, אלא חנות קונספט שמאפשרת לך להיות חלק מתהליך הייצור, לעקוב אחריו ואף להשפיע על המוצר שאת מעוניינת בו.

כיצד? אני מציעה אפשרות לסטיילינג אישי באמצעות פגישה עם הלקוחה בה אנחנו יושבות יחד ובונות עבורך ספיישל את הכיסוי המתאים לפי בגד או צורך מסוים.

אז הנה, הגשמתי אותו את החלום שלי ואת מוזמנת לבוא ליהנות מאווירה מיוחדת ושירות אישי ואדיב בחנות החדשה שלנו במרכז העיר ירושלים, צמוד לתחנת הרכבת בכיכר הדוידקה - מיקום מרכזי ונוח להגעה ברכב ובתחבורה ציבורית.

בנוסף, תמצאי בחנות תכשיטים תואמים שיוצרים בשבילך סט מושלם עם כיסוי הראש.

אשמח לפגוש אותך!

Rachel - רחוב יפו 70, ירושלים | טלפון: 02-652-8227

,

‏ ]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית