בחני את עצמך: את מסתפקת בבינוניות?

האם את מוכנה להסתפק בבינוניות בתחומים החשובים לך ואם לא, מה את עושה כדי להצליח ולהגיע רחוק? לכל אחת יש סיפור משלה (אימון)

mame | כיכר השבת |
בינונית? (צילום: שאטרסטוק)

האם את מוכנה להסתפק בבינוניות בתחומים החשובים לך? ואם לא, מה את עושה כדי לקדם את התחומים האלה ובאמת להצליח ולהגיע רחוק? השאלות האלה ניקרו בתמר כמו באלפי נשים אחרות בעלות מנעד רחב של סטטוסים מקצועיים.

"הייתי אישה צעירה והססנית שהציגה את עצמה בבניין משרדים יוקרתי מול אנשי עסקים מהוקצעים, בפגישה הזויה ובלתי מציאותית" כך פותחת תמר את סיפורה בספר החדש 'קדימה'.

תמר היא אמא לארבעה ילדים קטנים, ובעלת עסק של הפקות וידאו ותסריטים. "לפני כמה שנים למדתי קורס מקצועי באנימציה. הגעתי עם ידע בעיצוב, אבל היצירות שלי היו ברמה של מתחילה. בקורס היו נשים מתקדמות הרבה יותר ממני, שהוציאו תוצרים ברמה גבוהה וגרפו שבחים רבים. הייתי חוזרת הביתה ומספרת לבעלי כמה אני לא מוצלחת בקורס. 'יהיה לי קשה להתקבל לעבודה, כי אני עובדת לאט והכול לוקח לי הרבה זמן. לא שווה למעסיקים לקחת אותי, ולא שווה ללקוחות לעבוד איתי' כך אמרתי לו שוב ושוב".

לחולל שינוי

יום אחד נתקלה תמר בהודעה על סדנה של רחל רפפורט והחליטה להשתתף. רחל היא אישה חרדית המתגוררת בלייקווד שבניו ג'רזי ובעלת סיפור חיים מרתק ומלא אמונה שהוביל אותה לתפקידה היום: מאמנת להצלחה ו"מחוללת שינוי". היא השתלמה באינטנסיביות אצל מומחי הקאוצ'ינג הגדולים בעולם ובהם ג'ק קנפילד ("מרק עוף לנפש"), המאמן האגדי שנחשב למספר 1 בארה"ב שבחר את רחל כאחת מתוך 77 המנהיגים המקצועיים ביותר שהכשיר.

רחל הקימה את חברת MAX! המביא את בשורת האימון-הקבוצתי בכל תחומי החיים, ומעבירה הרצאות אינטראקטיביות וסוחפות קהל של מאות ואף יותר מכך. היא העצימה את חייהן של אלפי נשים, ודרך הסדנאות הן מקבלות כוח לעשות שינוי הודות לחוויה שנשארת איתן לאורך זמן ומעניקה אנרגיה להיות מי שאת רוצה לחיות באמת.

בתום הסדנה, חזרה תמר הביתה ואמרה לבעלה: "אני עוד אהיה גדולה! בעזרת ה' יהיו לי לקוחות והם יהיו מרוצים. התסריטים שלי הם בסגנון ייחודי שאין לאף אחת אחרת. אנשים יגלו את זה, אתה תראה. יום אחד אעבור למשרד ואקח עוד עובדת. זה יקרה, תזכור שאמרתי".

זה היה רגע של סוויצ'.

אישה משכנעת את בעלה שהיא לא יכולה להיות 'גדולה', ובפועל היא מגשימה את אמירותיה: כמעט ואין לה עבודה במקצוע בו השתלמה והיא עובדת כמזכירה שלוש פעמים בשבוע. רק שאז היא הולכת לסדנה וחוזרת עם זמירות חדשות שנשמעות תלושות מהמציאות.

תלושות? ובכן, ממש לא. היום תמר מספרת בספר שהוציאה כי "בעקבות הסדנה עשיתי כמה צעדים מעשיים שבסופם מצאתי את עצמי מוסרת פרזנטציה בבית קרדן מול לקוח ענק שהזמין ממני עבודה. מאז הכל היסטוריה. אחרי שעברתי את טבילת האש הזו וקיבלתי מחמאות רבות מאוד על העבודה שלי, כל לקוח נוסף היה נראה לי אפשרי. האמון בעצמי הלך והתחזק, והלקוחות הביאו לקוחות שהביאו לקוחות.

ברוך ה', היום אני ממותגת גבוה ורואה ברכה בפרנסה. העבודות שלי מבוקשות ולמרות שהמחירים לא זולים, אני עמוסה בהזמנות עבודה. לאחרונה התחלתי לברר על עובדת נוספת ועל שכירות של משרד".

זה היה הסיפור של תמר, בעוד יומיים זה יהיה הסיפור שלך!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית