על 'חשיבת ה-יש' שמעת כבר?

הקצב המסחרר של החיים גורם לנו לתחושה שלך החמצה מתמשכת. משפטים כמו:'לא הספקתי', 'אני לא מאמינה איך הזמן טס'. על מנת שנוכל לעצור לרגע ולנשום פשוט נשנה משהו קטן בחשיבה האישית שלנו

מאמע | כיכר השבת |
יש!
אנחנו חיים בתקופה שבה קצב החיים הוא מהיר וקדחתני. לנשים יש תכונת העמסת יתר של נתונים, מידע ומטלות מעבר לפעילות השגרתית, בין אם את מבוגרת, צעירה, עקרת בית או אשת קריירה (שהיא גם ולפני הכל עקרת בית ) עם ילדים או בלי ילדים, יש כל כך הרבה דברים שמתחרים על זמנך ועל תשומת לבך, יש כל כך הרבה משימות שצריך לעשות…

אז איך מסתדרים? מה עושים קודם?

היכולת לשלוט בזמן שלנו היא היכולת לקחת את השליטה על חיינו חזרה. נשאלת השאלה: איך אפשר לשנות את הקצב שבו דברים מתקדמים בחיים, כדי שנוכל למקסם את הזמן שלנו מבלי להרגיש ייסורי מצפון ופספוסים בדרך.

ויותר מזה, למה תמיד מתעופפת לה התחושה שהזמן עף ושיש עוד הרבה מה לעשות? ואיך אוכל להרגיש מלאות וסיפוק ותחושה שיש לי המפתח לכך הוא ניהול זמן נכון בשילוב עם חשיבת ה- יש.

חשיבת 'יש' היא חשיבה ששמה מיקוד במה שכבר יש לנו, במה שכבר הספקנו, ואופן החשיבה הזה גורם לנו להרגיש מלאים.

כשאנחנו מלאים ומרגישים ש"יש לנו" אנחנו הופכים להיות יותר רגועים וממגנטים אלינו נינוחות שמסדרת לנו את הזמנים בדרך הטובה ביותר, יש חוק בבריאה- דומה מושך דומה, חוק המשיכה, ברגע שאת מתחברת לחשיבת היש, תמיד תחיי במעגל של "יש".

טיפים שיחברו אותנו לחשיבת ה-יש:

רובנו נוהגים בסוף היום לציין לעצמנו מה לא הספקנו לעשות היום, ומה עוד נשאר לנו לעשות ומצרפים תחושת החמצה של "שוב לא הספקתי".

צייני לעצמך בסוף כל יום את כל הדברים שכן הספקת לעשות היום, תייקרי אותם, תמתחי חיוך ותאמרי תודה על הכוחות ורק לאחר מכן מה עוד נותר.

זה יקנה לך תחושה של סיפוק ותחושה שאת מתמודדת (ולא מתמוטטת:) עם המשימות ומגיעה להישגים. לבדוק אילו מטלות מאלה שבאחריותך ניתן להעביר לטיפול של מישהו אחר, את לא "וונדר וומן" ומותר לך לקחת אוויר במשך היום, תנטרלי עומס מיותר זה פוגם ביצירתיות שלך!

תבחרי בעיקר ותשחררי את המיותר..

הצלחות!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית