פסים אישיים

"תסונמי" מול "עז עיוורת": נתניהו חיקה את ברק - שעקץ בחזרה • צפו

ראש הממשלה חיקה אתמול את הדיקציה של אהוד ברק שהרבה להתריע מפני "צונאמי מדיני" מתקרב; אמש השיב היריב משמאל בסרטון תגובה תוקפני משלו • צפו (פוליטי, ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסרטונים הלעגניים והתוקפניים (צילומים: מתוך פייסבוק)

לאחר שאתמול (שני) לעג ראש הממשלה בנימין נתניהו לדיבורו של אהוד ברק, כשחיקה בסרטון בפייסבוק את הדיקציה הייחודית שלו באמירת המילה "צונאמי", משיב ברק בסגנון משלו.

בסרטון שהעלה אף הוא בדף הפייסבוק שלו, התייחס ראש הממשלה לשעבר לחיקוי של נתניהו, אך בעיקר תקף אותו ישירות בהקשר לפרשיות השחיתות ההולכות ומתרבות סביב מקורביו הרבים.

כזכור, בסוף הסרטון של נתניהו, הוא לעג לברק, אחד ממבקריו הגדולים, ושאל בסרקזם: "איפה הבידוד? איפה הצונאמי?", כשאת המילה האחרונה אמר בהגייה הלא רגילה שלה כפי שהיא יוצאת תמיד מפיו של ברק, שהרבה להתריע מפני "צונאמי מדיני" - בידוד הולך וגובר של מדינת ישראל מול העולם - בשל מדיניותו של נתניהו. כזכור, לפני מספר שבועות אף הגדיר נתניהו את ברק בלעג: "איש ישן עם זקן חדש".

"כן ביבי, הצונאמי של השחיתות הגיע יותר מהר מהצונאמי המדיני", משיב לו אהוד ברק בסרטון התגובה. עיקר דבריו התייחסו כאמור לפרשיות השחיתות: "כל המעגל הפנימי סביבו נגוע לכאורה בשחיתות והאיש שהיה הראשון לזהות גניבת חמגשיות על ידי אב הבית איננו יודע מאומה? מישהו מאמין?".

"ואם אתה מאמין אתה סומך על עז עיוורת כזאת לנהל את ענייני המדינה הכי רגישים?", המשיך ברק, כשהוא מכוון לכינוי שנתניהו קיבל בעבר מפי מרן הגר"ע יוסף באחת מתקופות השפל ביחסים ביניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר