תפרח סוערת

צפו: ילדי המושב השחיתו את החיידר של 'הפלג הירושלמי'

המהומה בתפרח סביב תלמוד התורה החדש עולה שלב, עם מעשה הרס והשחתה של ציוד ומבנה המוסד החינוכי החדש המזוהה עם 'הפלג הירושלמי'. תיעוד מהוונדליזם במוסד. צפו (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מתקני הפעוטות שהושחתו (מצלמות אבטחה)

נזק רב נגרם לציוד של החיידר החדש בתפרח המזוהה עם 'הפלג הירושלמי', ואף המבנה עצמו ניזוק, זאת לאחר שעשרות ילדים מהמושב פרצו בשעות אחר הצהריים אל המבנה של הפלג וביצעו שם הרס רב.

הילדים, שידעו על קיומן של מצלמות סביב המבנה, פעלו בתחכום ולפני פריצתם אל מבנה החיידר ניתקו את מערכת החשמל במקום. כך, חשבו הילדים, לא יתועדו כשהם מבצעים את ההשחתה הרבה.

אך מה שהם לא ידעו, שהותקנו גם מצלמות חיצוניות שחוברו לכוח חשמל חיצוני, והן תיעדו את הילדים כשהם חודרים אל המבנה ומשחיתים רכוש, מנפצים חלונות, וזורעים הרס וחורבן.

ב'פלג הירושלמי' אומרים: "הדין ימוצה עד תום. ילדים שמבצעים וונדליזם נוראי שכזה, מן ההכרח הוא כי עומדים מאחוריהם מבוגרים שמסיתים ושוטפים את מוחותיהם בשנאה עיוורת. מיותר לציין כי עברנו סדרה ארוכה של רדיפות בסגנון הנ"ל במקומות שונים בארץ, והניסיון הוכיח כי נותרנו איתנים בדרכינו ובדעתינו. אנו קוראים לשכנינו אחינו ובשרינו - אנא הרפו ידיכם מילדיכם וילדינו, אל תהרסו את נפש ילדיכם, ואל תזיקו את ילדינו".

זגוגיות הפתח המנופצות

בתגובה, אומרים ל"כיכר השבת" מספר אברכים מקומיים, כי פתיחת מוסד חינוכי בתוך ישוב קטן, בכוונת מכוון על אף שידוע כי הוא מנוגד להנהגתם של כל רבני המקום הכפופים לגדולי ישראל, היא פרובוקציה ברורה שלא נעלמה גם מעיני הילדים - שמגיבים לעתים כמו ילדים, בחוסר פרופורציות. "אל לפותחי המוסד הזה של הפלג לבוא בטענות עכשיו, כשמראש היה ידוע כי הקמתו אצלינו תגרור מחלוקת וחילול ה'", אומר אחד מהם.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה התחוללה במושב מהומה על אותו רקע של פתיחת החיידר, כשלטענת בחורי ישיבה הותז לעברם גז מדמיע בידי יצחק אריאל המזוהה עם 'הפלג' ומתגורר בישוב, בתגובה לכך שניסו למנוע ממנו לעלות לתורה בתפילת הבוקר. מקורבי אריאל טענו מנגד כי הבחורים הם האשמים באלימות במקום וכי הוא צפוי להתלונן נגדם במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר