סערת חילולי השבת

עכשיו זה סופי: המועצות יתכנסו ביום חמישי

שלוש מועצות גדולי וחכמי התורה יתכנסו ביום חמישי בירושלים וידונו במאבק השבת זאת על רקע הטענות להתגברות חילולי השבת בשבועות האחרונים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלי סגל)

עכשיו זה סופי. שלוש מועצות גדולי וחכמי התורה יתכנסו ביום חמישי בירושלים וידונו במאבק השבת זאת על רקע הטענות להתגברות חילולי השבת בשבועות האחרונים.

לאחר התיעצויות רבות בין כל הצדדים, ולאחר שמזכיר מועצת גדולי התורה הרב אברהם רובינשטיין הגיע אל מעונו של הגר"ג אדלשטיין, הוכרע בשעה האחרונה שהכינוס יתקיים כפי שתוכנן מלכתחילה, ביום חמישי הקרוב בירושלים.

גורמים בכירים במפלגות החרדיות הבהירו הבוקר כי בסוף השבוע הנוכחי יתכנסו גדולי ישראל המנחים את דרכם של יהדות התורה וש"ס. לדבריהם, אחדותם של מנהיגיו הרוחניים של הציבור החרדי בעמידה תקיפה על משמר השבת, תבהיר לראש הממשלה ולשרים כי היהדות החרדית נחושה להגן על השבת ולא תאפשר חלילה כל פגיעה ביום הקדוש.

ל"כיכר השבת" נודע, כי למרות הפגישה של ראשי המפלגות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהוגדרה כטובה, גדולי ישראל עדיין דורשים לדון ולצאת באמירה נחרצת.

יצויין, כי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לא צפוי להשתתף בכינוס, בשל חולשתו, אולם ראשי הישיבות, חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, יטלו חלק בכינוס יחד עם האדמו"רים וחברי מועצת חכמי התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר