פרסום ראשון

הגר"ש בעדני התנגד לכינוס מועצות משותף

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני התנגד לכינוס משותף של מועצות גדולי וחכמי התורה, וחזר בו לאחר ששוכנע על ידי ח"כי ש"ס בנחיצות העניין - כך נודע ל"כיכר השבת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
התנגד לכינוס. הגר"ש בעדני (צילום: ישראל קליין, קול ברמה)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני התנגד לכינוס משותף של מועצות גדולי וחכמי התורה - כך נודע ל"כיכר השבת".

בימים האחרונים עלו עסקנים למעונו של הגר"ש בעדני בבני ברק, וביקשו לזמנו לישיבת מועצות גדולי וחכמי התורה. הרב טען כי אין צורך בכינוס וכי הוא "מיותר".

לאחר שיחות ארוכות, כשבין היתר גם חברי כנסת מש"ס הגיעו למעונו בכדי להסביר על חשיבות הכינוס, התרצה הגר"ש בעדני והסכים לישיבה משותפת של מועצות גדולי וחכמי התורה.

כמו כן, מקורבי הרבנים דנים בשעות האחרונות על המיקום בו תתקיים הישיבה. בין היתר עלתה האפשרות לקיים את הכינוס בישיבת 'אש התורה' בעיר העתיקה, בסמוך למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן. אך טרם התקבלה הכרעה בנושא.

חשיפת "כיכר השבת"

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי עד שעות הערב הייתה אפשרות שמועצות גדולי התורה יתכנסו בנפרד בבני ברק ומועצת חכמי התורה של ש"ס תתכנס בירושלים.

מקורבים לרבנים במועצות מנסים לקדם אפשרות שגם נושא 'מתווה הכותל' יעלה לדיון לאחר ששופטי בג"צ העבירו את הנושא לממשלה כשהם דוחפים לאפשרות שהממשלה תחזור מהקפאת המתווה.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני החליטו לאחר ישיבה משותפת לבקש ממועצות גדולי וחכמי התורה להתכנס לדיון משותף וחריג בכדי לדון בנושא הפרת הסטטוס קוו בחילולי השבת בעיקר ברכבת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר