התפתחות בתיק 1,000

ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה בלונדון

איש העסקים ומקורבו של נתניהו נחקר בשבוע שעבר באזהרה בלונדון בפרשה המכונה תיק 1,000, העוסקת בחשד כי נתניהו קיבל מתנות. עד כה מילצ'ן עבר רק חיקור דין (חדשות, בארץ)

ארנון מילצן . ארכיון (צילום: חיים הורנשטיין כלכליסט)

המשטרה חקרה בשבוע שעבר באזהרה את איש העסקים ארנון מילצ'ן בחשד למתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו. עד כה מסר מילצ'ן עדות פתוחה בתיק המכונה 'תיק 1,000' העוסק במתנות שקיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו, אולם כעת בשל התפתחות נחקר מילצ'ן בתיק במשך שעות.

מילצ'ן מסר פעמיים עדות במשטרה בעת שביקר בישראל. חוקרי המשטרה שמו את ידיהם על קבלות של סיגרים שנקנו בין היתר בישראל, אך עד כה כאמור איש העסקים לא היה חשוד בכלום.

במשטרה הגיעו למסקנה כי יתקשו לגבש המלצה לכתב אישום נגד ראש הממשלה בעבירות של קבלת טובות הנאה ושוחד - אם מי שנתן את המתנות בעצמו לא חשוד במאום. במצב זה, סברו שנתניהו יטען כי מדובר במתנות בין חברים. בשבוע שעבר התקיים חיקור דין של מילצ'ן בלונדון, שם כבר הפך החיקור לחקירה באזהרה בחשד למתן שוחד.

כזכור, בחודש שעבר חתמה הפרקליטות על הסכם עד מדינה עם ארי הרו, מי שהיה ראש הסגל של נתניהו. ההערכה היא כי הרו יספק מידע על תיק 1,000 שכן במסגרת עבודתו הכיר את התורמים הגדולים של נתניהו. במשטרה סבורים כי בידי הרן מידע מקיף על התנהלותו הכלכלית של ראש הממשלה, ההוצאות של נתניהו ורעייתו והאם גורמים זרים מימנו את נסיעותיהם לחו"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר